سامسونگ، Fossil و Montblac ساعت‌های هوشمند جدیدی با WearOS معرفی خواهند کرد

پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
واچ فیس گلکسی واچ ۴ کلاسیک
گوگل اعلام کرد سامسونگ، Fossil و Montblanc ساعت‌های هوشمند جدیدی با سیستم‌عامل WearOS عرضه خواهند کرد.
تبلیغات

گوگل پس از معرفی نسخه‌ی جدید WearOS در رویداد I/O ۲۰۲۲، خبرهای جدیدی درمورد این سیستم‌عامل ارائه کرد. این شرکت در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O ۲۰۲۲ امسال از قابلیت‌هایی که به اندروید ۱۳ و کیف‌پول گوگل جدید اضافه خواهند شد و همچنین SOS اضطراری رونمایی کرد. گوگل همچنین اعلام کرد امسال تعداد دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل سه‌برابر بیشتر بوده است و سامسونگ، Fossil، Mobvoi و Montblac در راه هستند.

همان‌طور که Engadget اشاره می‌کند، گوگل جزئیات زیادی درمورد دستگاه‌های آینده مجهز به WearOS ارائه نکرد، اگرچه بعداً اعلام کرد برنامه‌های شخص‌ثالث بیشتری نیز به این سیستم‌عامل اضافه خواهد شد که ازجمله می‌توان به SoundCloud و Deezer اشاره کرد. سامسونگ با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرد دارندگان گلکسی واچ ۴ می‌توانند به‌زودی از دستیار گوگل برای تعاملات سریع‌تر و طبیعی‌تر و پاسخگویی سریع در حال حرکت استفاده کنند.

گلکسی واچ ۴ همچنین امکان کنترل صوتی اسپاتیفای را دریافت خواهد کرد که به کاربران این ساعت هوشمند اجازه خواهد داد آهنگ‌ها را با استفاده از صدای خود تغییر دهند. سامسونگ وعده داده اواخر سال جاری برنامه‌ها و سرویس‌های بیشتری از گوگل برای ساعت‌های گلکسی بهینه‌سازی خواهند شد.

گوگل همچنین از پیکسل واچ رونمایی کرد؛ محصولی که به سیستم‌عامل WearOS جدید مجهز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات