Garmin Vivosmart 5 با قیمت ۱۴۹ دلار و عمر باتری ۷ روزه عرضه می‌شود

چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Vivosmart 5 شرکت گارمین با صفحه‌نمایش OLED بزر‌گ‌تر، بند تعویض‌شدنی، عمر باتری ۷ روزه و قیمت ۱۴۹ دلار فروخته می‌شود.
تبلیغات

گارمین Vivosmart 5 ردیاب تناسب‌اندام جایگزین Vivosmart 4 را رونمایی کرد. طبق گفته‌ی این شرکت، Vivosmart 5 نمایشگر اولدی ۶۶ درصد بزر‌گ‌تر از نسل قبلی خود دارد. درواقع،‌ ابعاد صفحه‌نمایش این گجت پوشیدنی ۱۰٫۵ در ۱۸٫۵ میلی‌‌متر و وضوح آن ۱۵۴ در ۸۸ پیکسل است. همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد باید نمایش بهتر متن‌ها در نسل جدید ردیاب‌های تناسب‌اندام گارمین را شاهد باشیم.

علاوه‌بر‌این، نمایشگر بزرگ‌تر استفاده از صفحه‌نمایش لمسی را نیز آسان‌تر می‌کند. بااین‌حال، گارمین دکمه‌ای فیزیکی نیز اضافه کرده است که در زیر نمایشگر قرار دارد. علاوه‌بر‌این، Vivosmart 5 برخلاف مدل قبلی خود از بند تعویض‌شدنی پشتیبانی می‌کند. همچنین، اگر از قابلیت بررسی خواب پالس اکس (Pulse Ox ) استفاده نشود، عمر باتری محصول جدید گارمین به ۷ روز می‌رسد.

مقاله‌ی مرتبط:

notebookcheck به نقل از گارمین می‌نویسد Vivosmart 5 برای استفاده هنگام شنا مناسب است و می‌تواند تا ۱۴ روز اطلاعات مربوط به فعالیت‌های کاربر را ذخیره کند. جای تعجب نیست که Vivosmart 5 ویژگی‌های تناسب‌اندام متعددی ازجمله حسگرهای ضربان قلب و پالس اکس و SpO2 را ارائه می‌دهد. البته هنوز در ردیاب تناسب‌اندام مذکور ماژول GPS قرار داده نشده است.

در‌حال‌حاضر، گارمین Vivosmart 5 را در اندازه‌های کوچک یا متوسط و بزرگ عرضه می‌کند که هر دو با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار آمریکا فروخته می‌شوند. بنا به‌دلایلی، اندازه‌ی بزرگ فقط با یک دستبند مشکی عرضه می‌شود؛ اما گزینه‌های سبز نعنایی و سفید نیز برای سایز کوچک یا متوسط وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات