اپل، شیائومی و هواوی؛ سه فروشنده برتر گجت‌های پوشیدنی در ۲۰۲۱

شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس جدیدترین گزارش Canalys، اپل و شیائومی و هواوی سه فروشنده‌ی برتر گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۲۱ بودند.
تبلیغات

Canalys گزارشی از میزان فروش جهانی گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است که در آن، اپل و شیائومی و هواوی سه فروشنده‌‎ی برتر هستند. براساس این گزارش، محموله‌ی جهانی دستگاه‌های پوشیدنی با رشد سالانه ۴٫۳ درصد به ۱۹۳ میلیون نفر خواهد رسید.

هواوی سنترال با استناد به‌گزارش Canalys می‌نویسد اپل با فروش بیش از ۳۹ میلیون دستگاه در صدر فهرست قرار دارد و نرخ رشد ۱۱٫۸ درصدی را ثبت کرده است. شیائومی نیز با ۲۹ میلیون دستگاه و کاهش ۲۳ درصدی درمقایسه‌با سال قبل، جایگاه دوم را از‌آنِ خود کرده است.

جدول پنج فروشنده برتر محصولات پوشیدنی توسط Canalys

در میان پنج فروشنده برتر، رتبه‌ی سوم را هواوی با ۱۹ میلیون دستگاه کسب کرده است. این شرکت به‌دلیل جدایی از آنر و نیز تحریم‌های دیگر با ۴۰ درصد کاهش سالانه روبه‌رو شده است. همچنین، فیت‌بیت و سامسونگ با افزایش ۱۲٫۷ و ۵۲٫۷ درصدی به‌ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

وضعیت در چین که بازار داخلی چند شرکت بزرگ شناخته می‌شود، چگونه است؟ در این کشور، هواوی با ۳۰ درصد سهم (۲۵ درصد کاهش درمقایسه‌با سال گذشته) در صدر جدول قرار دارد و پس از آن شیائومی (۲۰ درصد)، آنر (۷ درصد)، اپل (۶ درصد) و اوپو (۳ درصد) به‌ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات