تصویر واقعی و رندر هواوی واچ جی تی ۳ پرو پیش از معرفی فاش شد

یک‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر واقعی و رندر‌ واچ جی تی ۳ پرو هواوی، طراحی آن و بهره‌مندی از بند‌های استیل ضد زنگ و چرمی ساده نقره‌ای را نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل HarmonyOS پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

هواوی در سال ۲۰۲۱ عضو جدیدی از خانواده‌ی واچ جی تی (Watch GT) به نام واچ جی تی ۳ (Watch GT 3) را رونمایی کرد. ساعت هوشمند مذکور از ویژگی‌های جدید مختلفی بهره می‌برد و به کاربران اجازه می‌دهد کارهای مختلفی با آن انجام دهند؛ بنابراین، واچ جی تی ۳ ساعت هوشمند معمولی‌ای نیست. افزون‌براین، توسط سیستم‌عامل HarmonyOS اجرا می‌شود و بهترین عملکرد را روی مچ دست ارائه می‌دهد.

باوجوداین، هواوی قصد دارد به‌زودی عضو جدیدی موسوم به واچ جی تی ۳ پرو را به این خانواده اضافه کند. به‌گزارش huaweicentral، اکنون تصویر زنده و همچنین رندر این ساعت هوشمند هواوی در فضای مجازی منتشر شده است. در نمای جلو، هواوی واچ جی تی ۳ پرو طراحی شیک و مناسب دارد و طبق رندر همچنین بند آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است.

درحال‌حاضر، این تصاویر اطلاعات زیادی درباره‌ی ساعت هوشمند آینده‌ی هواوی نشان نمی‌دهند؛ اما انتظار می‌رود که نسخه‌ی پرو قابلیت‌های جدیدی در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد به‌همراه داشته باشد.

تصویر واقعی از جعبه‌ی محتوای واچ جی تی ۳ پرو نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند بند چرمی ساده نقره‌ای نیز دارد. براساس گزارش‌ها، گفته می‌شود هواوی احتمالاً تا پایان ماه آوریل از این محصول جدید رونمایی خواهد کرد.

مشخصات هواوی واچ جی تی ۳

هواوی Watch GT 3 در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به‌فروش می‌رسد. نسخه ۴۲ میلی‌متری دارای صفحه‌نمایش ۱٫۳۲ اینچی AMOLED و نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری دارای صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچ است. هر دوی این مدل‌ها رنگ‌ها و بند‌های متفاوتی دارند.

واچ جی تی ۳ پرو دارای حسگرهای مختلفی مانند حسگر شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب نوری، حسگر فشار هوا و حسگر دما است. در قسمت کناری بدنه یک دکمه در قسمت پایین و یک کلید چرخان برآمده در قسمت بالا وجود دارد. با فشردن کلید چرخان صفحه‌ی اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود و با چرخاندن، امکان زوم‌کردن به جلو و عقب در فهرست برنامه‌ها وجود دارد. دکمه‌ی پایینی هم امکان شخصی‌سازی برای سریع‌‌تر به بخش دلخواه کاربر را فراهم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات