برخی مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ D فاش شد

یک‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس گزارشی جدید، ساعت هوشمند هواوی واچ ‌D از کیسه هوای زیر بند برای اندازه‌گیری فشار خون بهره می‌برد.
تبلیغات

باتوجه به شایعات و خبرهای مرتبط با مراسم سپتامبر هواوی، انتظار می‌رود این شرکت در کنار سایر محصولات خود از ساعت هوشمند موسوم به Huawe Watch D رونمایی کند. محصول جدید به‌دلیل قابلیت ردیابی فشارخون، اخیراً به موضوعی جذاب در بسیاری از وب‌سایت‌ها تبدیل شده است. اما کاربران کنجکاو بودند که این ساعت چگونه می‌تواند فشار خون را اندازه‌گیری کند. اکنون گزارش‌ها جدید نشان می‌دهند که ساعت واچ D هواوی، چگونه این قابلیت را ارائه خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، اخیراً در وب‌سایت ویبو چین، اطلاعاتی درمورد ساعت هوشمند هواوی واچ D منتشر شده است که ازجمله این اطلاعات می‌توان به لوازم جانبی، حافظه و پیکربندی رم دستگاه اشاره کرد. تصاویر رنگ نقره‌ای ساعت هواوی دردسترس قرار گرفته است و حتی یک ویدئو از روش کارکرد ویژگی‌های نظارتی آن منتشر شده است.

با توجه به تصاویر، ساعت واچ D هواوی با لوازم جانبی متعددی مثل بدنه‌ی ساعت، بندهایی در اندازه‌های مختلف، کیسه‌های هوا در ابعاد مختلف، شارژر، راهنمای استفاده و همچنین یک خط‌کش برای اندازه‌گیری دور مچ دست عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند هواوی واچ D

طبق ویدئوی راهنمای هواوی واچ D، به‌نظر می‌رسد این محصول برای اندازه‌گیری فشار خون کاربران از کیسه‌ی هوا بهره می‌برد. ظاهراً امکان جابه‌جایی کیسه‌ی هوای تعبیه شده زیر بند ساعت وجود دارد. کیسه‌ها ازطریق یک پین کوچک به ساعت متصل می‌شود تا قابلیت‌های مرتبط با نظارت بر فشار خون را ارائه دهد.

کاربران باید دور مچ دست خود را اندازه‌گیری کنند تا با اندازه‌ی بند و کسیه‌ی هوای زیر آن مطابقت داشته باشد. پس از اندازه‌گیری دور مچ دست، می‌توانید از بند موردنظر خود استفاده کنید. علاوه‌براین کاربران می‌توانند اندازه‌ی بندها و کیسه‌های هوا را تغییر دهند.

ساعت هوشمند هواوی واچ D

کاربر در هنگام اندازه‌گیری فشار خود می‌تواند با دوبار کلیک روی دکمه‌ی فیزیکی ساعت هوشمند واچ D، عملیات اندازه‌گیری را آغاز کند. سپس یک تایمر ظاهر خواهد شد که نشان می‌دهد بررسی فشار خون در مرحله‌ی آغاز شدن است. لازم است در این وضعیت آرام منتظر بمانید و مچ دست را هم‌سطح قلب خود نگه دارید. همچنین در این حین باید کف دست روی شانه باشد و آرنج را با دست دیگر نگه‌ دارید.

براساس اعلام یک افشاکننده‌ی خبرهای فناوری، ساعت هوشمند هواوی واچ D از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و چهار گیگابایت رم بهره خواهد برد که از این بابت شبیه هواوی واچ جی‌تی ۳ است. همچنین امکان اتصال ساعت به هدفون‌های بلوتوث وجود دارد. بعلاوه، مدل نقره‌ای رنگ ساعت احتمالاً با قیمت ۴۷۰ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود ساعت هوشمند هواوی واچ D در مراسم ۲۳ دسامبر، در کنار محصولات دیگری مثل گوشی تاشو پی ۵۰ پاکت رسما معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات