انتشار مشخصات احتمالی و تصاویر رندر ساعت‌های هوشمند بعدی امیزفیت

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر رندر و مشخصات احتمالی ساعت‌های هوشمند GTR 3 ،GT3 3 Pro و GTS 3 شرکت امیزفیت منتشر شده است و اطلاعات جدیدی دراختیار ما قرار دادند.
تبلیغات

امیزفیت (Amazfit) در آستانه‌ی برگزاری رویدادی در تاریخ ۱۱ اکتبر است و انتظار می‌رود سه مدل ساعت هوشمند معرفی کند که GTR 3 ،GT3 3 Pro و GTS 3 نام دارند. به لطف PassionateGeekz، ما اکنون اطلاعات خوبی از محصولات جدید این شرکت دراختیار داریم که شامل مشخصات و قیمت احتمالی و حتی تصاویر رندر آن‌ها می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

Amazfit GTR 3 Pro

به گزارش جیاسام‌‌آرنا، از نسخه پرو ساعت هوشمند امیزفیت شروع می‌کنیم. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۱٫۴۵ اینچی اولد با پنل ارتقاءیافته 331 PPI است. در اطلاعات منتشرشده اشاره خاصی به رزولوشن واقعی آن نشده است. در این ساعت از تعداد مناسبی از سنسورها استفاده شده است.

ساعت هوشمند امیزفیت
ساعت هوشمند امیزفیت

ساعت GTR 3 Pro از لحاظ طراحی تفاوت خاصی با نسل پیشین خود ندارد؛ البته انتظار می‌رود حاشیه‌های باریک‌تری به اندازه ۳٫۵ میلی‌متر و ابعاد بدنه کوچک‌تری برای این دستگاه در نظر گرفته شده باشد.

Amazfit GTR 3

نسخه معمولی GTR 3 نیز طراحی خود را از نسل قبلی به ارث خواهد برد؛ البته ابعاد کلی و حاشیه‌ها تغییر خواهد داشت. حاشیه‌ها از ۴٫۳۵ میلی‌متر به ۴٫۰۵ میلی‌متر رسیده‌ و باریک‌تر شده‌اند؛ اما همان پنل اولد ۱٫۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل در بالای صفحه قرار دارد. براساس اطلاعات منتشرشده، باتری ۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی GTR 3 باید ۲۴ روز کامل دوام داشته باشد.

رندر ساعت هوشمند امیزفیت
رندر ساعت هوشمند امیزفیت

Amazfit GTS 3

GTS 3 گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای است که صفحه‌نمایش ۱٫۷۵ اینچی با رزولوشن کمتر ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل دارد.

سیستم‌عامل جدید ZEPP

جالب‌ترین بخش نسل جدید امیزفیت سیستم‌عامل آن است. ساعت‌هایی که قرار است به‌زودی رونمایی شوند دارای سیستم‌عامل اختصاصی ZEPP هستند که عملکرد سریع و انیمیشن‌های روان دارد و نرخ نوسازی ۶۰ فریم‌ بر ثانیه را برای کاربر فراهم می‌کند. امروزه اکثر ساعت‌های هوشمند دارای نرخ نوسازی کمتری هستند؛ بنابراین این ویژگی قطعاً نقطه قوت کلیدی فروش دستگاه‌های GTR و GTS جدید خواهد بود.

رندر ساعت هوشمند امیزفیت
رندر ساعت هوشمند امیزفیت

این سیستم‌عامل جدید از ۱۵۰ حالت ورزشی و بیش از ۱۵۰ صفحه ساعت پشتیبانی می‌کند. اپ‌هایی مانند اسپاتیفای و Home Connect نیز پشتیبانی می‌شوند. این ساعت‌های هوشمند در ۲ ساعت به‌طور کامل از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شوند. باید به این نکته اشاره کرد که هر سه ساعت هوشمند دارای بدنه آلیاژ آلومینیوم و بندهای سیلیکونی هستند.

GTS 3 احتمالاً حدود ۲۰۵ دلار قیمت خواهد داشت؛ درحالی‌که GTR 3 و 3 Pro به ترتیب ۲۱۵ دلار و ۲۲۵ دلاری هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات