پیش‌فروش اپل واچ سری ۷ از ۱۶ مهر آغاز می‌شود

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام اپل، پیش‌فروش هفتمین نسل از ساعت‌های هوشمند این شرکت از ۸ اکتبر آغاز خواهد شد و از ۱۵ اکتبر در‌دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار درباره زمان عرضه اپل واچ سری ۷، اپل رسما اعلام کرده است که پیش‌فروش ساعت جدیدش از ۱۶ مهر آغاز خواهد شد و از ۲۳ مهر دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل واچ سری ۷ درمقایسه‌با نسل گذشته نمایشگر بزرگ‌تر با گوشه‌های کمی گردتر دارد که اجازه می‌دهد در کناره‌ها خم شود. جدیدترین ساعت هوشمند اپل علاوه‌بر مقاومت در‌برابر آب تا عمق ۵۰ متری، از گواهینامه IP6X برای مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار برخوردار است؛ بااین‌حال، از همان SiP مشابه سری ۶ بهره می‌گیرد.

نسخه‌های پایه اپل واچ سری ۷ با بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم اکنون در پنج رنگ عرضه می‌شوند که اپل آن‌ها را آبی، سبز، نیمه‌شب، نور ستاره و قرمز می‌نامند. نسخه فولاد ضدزنگ نیز در رنگ‌های نقره‌ای و گرافیتی و طلایی در‌دسترس قرار می‌گیرد و یک مدل تیتانیوم مشکی فضایی نیز به آن‌ها اضافه شده است.

قیمت اپل واچ سری ۷ مشابه نسل گذشته است؛ یعنی نسخه ۴۱ میلی‌متری وای‌فای ۳۹۹ دلار و نسخه سلولار ۴۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین، قیمت مدل ۴۵ میلی‌متری وای‌فای و سلولار به‌ترتیب ۴۲۹ و ۵۲۹ دلار است؛ البته باید به این نکته توجه کنید که قیمت‌ها بسته به نوع بند و بدنه ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، احتمالاً قیمت مدل تیتانیومی از ۸۰۰ دلار و قیمت مدل تمام‌استیل (بند و بدنه) از ۷۵۰ دلار شروع می‌شود. در‌این‌میان، برخی مدل‌های مجهز به بندهای چرمی نیز وجود دارند که قیمتشان به بیش از ۱،۴۰۰ دلار می‌رسد.

برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با اپل واچ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات