نخستین تصویر اپل واچ سری ۷ در دنیای واقعی فاش شد

یک‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
در میان شایعاتی دال‌بر پیش‌فروش اپل واچ سری ۷ در هفته آینده، تصاویر جدیدی از این گجت در فضای مجازی به‌​​اشتراک گذاشته شده است که اولین نگاه واقعی به جدیدترین ساعت اپل را به‌دست می‌دهد.
تبلیغات

اپل واچ سری ۷ جدیدترین ساعت هوشمند غول دنیای فناوری محسوب می‌شود که تاکنون، اطلاعات بسیار کمی رسما از آن منتشر شده است و حتی زمان عرضه آن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. خوشبختانه تصاویر جدیدی از ساعت مذکور به‌اشتراک گذاشته شده است که می‌تواند ما را با جدیدترین دستاورد اپل در حوزه محصولات پوشیدنی آشنا کند.

این تصاویر ابتدا در گروه فیسبوک برای علاقه‌مندان به اپل واچ ارسال شد؛ ولی دیری نپایید به‌دلایلی نامشخص حذف شد. فاش‌کننده عکس‌ها ادعا می‌کرد که آن‌ها مشغول کار برای شرکتی مخابراتی هستند که اپل واچ سری ۷ را قبل از فروش رسمی در اواخر پاییز امسال آزمایش می‌کند. همان‌طور‌که در ابتدا گفتیم، تاکنون اپل واچ جدید را تنها در زمینه تصاویر بازاریابی و تبلیغاتی اپل مشاهده کرده‌ایم و این شرکت هنوز تاریخی برای زمان عرضه آن اعلام نکرده است. در‌حقیقت، تصاویر یادشده اولین نگاه واقعی ما به گجت مذکور محسوب می‌شوند.

با وجود شایعات متعدد پیش از معارفه محصول، جدیدترین ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها نمایشگر و لبه‌های تخت ندارد؛ اما در‌عوض گوشه‌های گِرد و نرم‌تری دارد که به نمایشگر اجازه می‌دهد کمی از کناره‌ها منحنی شود و محتوای بصری بیشتری برای کاربران به‌ارمغان آورد. نمایشگر بزرگ‌تر یکی از تغییرات طراحی اپل واچ سری ۷ درمقایسه‌با نسل قبلی است.

افزایش ابعاد نمایشگر ظاهراً به اپل اجازه داده است که واچ‌فیس‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی در اپل واچ جدید ارائه بدهد. همچنین، غول دنیای فناوری مقاومت دربرابر نفوذ آب و دوام دربرابر ضربه و ترک محافظ نمایشگر را افزایش داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سرعت شارژشدن آن اشاره کرد که ادعا می‌شود ۳۳ درصد سریع‌تر از نسل گذشته است و می‌تواند ۸۰ درصد از ظرفیت باتری ساعت را در ۴۵ دقیقه شارژ کند.

هفتمین نسل ساعت هوشمند اپل در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود که کاملاً با بندهای گذشته نیز سازگار است. اپل مدعی است اپل واچ سری ۷ به سخت‌ترین شیشه محافظ جهان مجهز شده است که مقاومت دربرابر ضربه و خط‌وخش را به‌طور درخورتوجهی افزایش می‌دهد و در بطن خود پذیرای همان SiP اپل واچ سری ۶، یعنی تراشه S6 است.

به‌طورکلی، انتظار می‌رود که تغییرات داخلی بیشتری برای سری ۷ در نظر گرفته شده باشد؛ بنابراین، باید منتظر بمانیم تا بررسی‌ها و کالبدشکافی‌های این محصول پس از عرضه تغییرات جدید را نمایان کنند.

برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با اپل واچ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات