احتمال عرضه اپل واچ سری ۷ در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری قوت گرفت

شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر منتشرشده در توییتر، بند اپل واچ سری ۷ را در ابعاد ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری نشان می‌دهد که می‌تواند مهر تأییدی بر شایعات اخیر باشد.
تبلیغات

انتظار می‌رود اپل واچ سری ۷ یکی از محتمل‌ترین محصولاتی باشد که اپل در کنار آیفون ۱۳ در رویداد پیش رو رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات و جزئیات زیادی از این محصول منتشر شده است که می‌تواند دید خوبی از نسل بعدی ساعت هوشمند اپل به ما منتقل کند. شنیده‌ها از آن حکایت دارند که اپل قصد دارد پس از سه نسل متمادی، طراحی اپل واچ را تغییر بدهد و ظاهراً این تغییر، ابعاد آن را کمی افزایش خواهد داد.

گفته می‌شود اپل واچ سری ۷ شامل دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری خواهد بود که از قرار معلوم با بندهای نسل گذشته نیز سازگار هستند. به‌تازگی افشاگری با نام کاربری Majin Bu در توییتر تصویری منتسب به بند اپل واچ سری ۷ منتشر کرده که ظاهراً روی سگک فلزی آن، سازگاری با مدل ۴۱ میلی‌متری حک شده است. بو همچنین دو عکس دیگر ارسال کرده و مدعی است که مربوط به بند اپل واچ ۴۵ میلی‌متری هستند.

این تصاویر در حالی منتشر می‌شوند که پیش‌تر افشاگری دیگر با نام کاربری DuanRui، تصویری از بند چرمی اپل واچ همراه‌ با نوشته حک‌شده «۴۵ میلی‌متری» منتشر کرده بود؛ البته طبیعتاً نمی‌توان صحت‌وسقم هیچ یک از تصاویر را تأیید کرد. بااین‌حال اخیراً شایعات زیادی در رابطه با افزایش ابعاد اپل واچ منتشر شده است و گمان می‌رود با توجه به تغییرات طراحی، افزایش ابعاد نمایشگر و بدنه امری اجتناب‌ناپذیر باشد.

تصویر منتسب به بند ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۷

تصویر منتسب به بند ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری ۶ در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود؛ ابعادی که آخرین بار در بازطراحی اپل واچ سری ۴ در سال ۲۰۱۸ تغییر کرد. شواهد نشان می‌دهد که اپل امسال کالبد پرچم‌دار پوشیدنی خود را تغییر خواهد داد؛ تغییر یادشده می‌تواند اپل را قادر سازد تا نمایشگر بزرگ‌تر و باتری حجیم‌تر و ویژگی‌های جدید سلامتی را در شاسی کوچک ساعت مچی قرار بدهد.

طبق گزارش‌های قبلی، اپل به احتمال زیاد رویدادی بعدی خود را در ۱۴ (۲۳ شهریور) سپتامبر در قالب مجازی و از پیش ضبط‌شده برگزار خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود شرکت واقع در کوپرتینو اپل واچ سری ۷ را با قیمتی یکسان با مدل‌های سال گذشته برای خریداران دردسترس قرار بدهد؛ از این‌رو انتظار می‌رود نسخه ۴۰ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ مبتنی بر وای‌فای ۳۹۹ دلار و نسخه سلولار آن ۴۹۹ دلار قیمت داشته باشد. از سوی دیگر، مدل بزر‌گ‌تر ۴۴ میلی‌متری به ‌ترتیب ۴۲۹ و ۵۲۹ دلار قیمت خواهند داشت؛ البته باید به این نکته توجه داشت که قیمت‌ بسته به نوع بند و بدنه می‌تواند متفاوت باشد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل واچ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات