طراحی احتمالی اپل واچ سری ۷ در تصاویر رندر به نمایش درآمد

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر منتشرشده طراحی اپل واچ سری ۷ را مشابه شایعات اخیر نشان می‌دهند و ادعا می‌شود که با استناد به منابع بسیار موثقی تهیه شده‌اند.
تبلیغات

گفته میشود اپل قصد دارد در بازهی شهریور تا مهر سال جاری، نسل بعدی ساعتهای هوشمندش را در کنار محصولاتی نظیر آیفون ۱۳، آیپد مینی و ایرپاد ۳ رونمایی و پس از مدتی روانهی بازار کند. اعتقاد بر این است اپل واچ سری ۷ از اِلِمانهای جدیدی بهره خواهد گرفت که ظاهراً آن را همسو با زبان طراحی محصولات اخیر اپل خواهد کرد. اخیراً نشریه 91mobiles تصاویر رندر جدیدی از هفتمین نسل ساعتهوشمند اپل منتشر کرده و مدعی است که مشخصات شاسی را از منابع موثقی تهیه و بهصورت رندر CAD درآورده است.

طبق تصاویر رندر یادشده، غول دنیای فناوری در اپل واچ سری ۷ از لبه‌ها و نمایشگر کاملاً تخت استفاده خواهد کرد. افزون بر این، احتمالاً ضخامت دستگاه به ۹ میلی‌متر کاهش خواهد یافت. در مقام مقایسه، ضخامت اپل واچ سری ۶ تقریباً ۱۰٫۷ میلی‌متر است. با وجود کاهش ضخامت، ساعت مذکور دارای گریل بلندگوهای بزرگ‌تر در سمت چپ دستگاه است.

ادعای کاهش ضخامت دستگاه در حالی مطرح می‌شود که براساس گزارش‌های قبلی، اپل واچ سری ۷ با افزایش اندک ضخامت شاسی به باتری حجیم‌تری مجهز خواهد شد که می‌تواند شارژدهی را افزایش بدهد؛ البته مشخص نیست این کاهش ضخامت ناشی از باریک شدن شاسی دستگاه است یا به تخت شدن برآمدگی سطح زیرین دستگاه مربوط می‌شود؛ زیرا برخی منابع ادعا می‌کنند که اپل قصد دارد برآمدگی زیرین اپل واچ را کاملاً تخت کند که در واقع محلی برای تعبیه حسگرهای بیولوژیکی محسوب می‌شود.

رندر منتسب به اپل واچ سری ۷

به هر حال گمان میرود اهالی کوپرتینو ظرفیت باتری اپل واچ سری ۷ را افزایش خواهند داد. علاوهبر افزایش حجم باتری، گزارشهای اخیر نشان میدهند که کوپرتینوییها در اپل واچ سری ۷ از ارائه حسگرهای جدید بهمنظور افزایش شارژدهی صرفنظر کردهاند. حسگرها معمولاً در کنار نمایشگر و پردازنده مهمترین منابع مصرف انرژی هستند؛ بنابراین افزایش تعداد آنها منابع انرژی بیشتری میطلبد و از قرار معلوم، اپل به همین منظور از همان حسگرهای پیشین در هفتمین نسل ساعتهای هوشمندش بهره خواهد گرفت.

گزارش 91mobiles به طرز عجیبی تنها مشخصات یک مدل ۴۴ میلی‌متری را نشان می‌دهد؛ اما این می‌تواند فقط به دلیل فقدان اطلاعات باشد. نشریه مذکور سابقه کوتاهی در افشای محصولات اپل دارد؛ اما نباید فراموش کرد که آن‌ها تصاویر رندر دقیقی از آیپد ایر ۴ و آیپد پرو ۲۰۲۱ منتشر کرده‌اند که همین امر به موثق بودن تصاویر رندر اپل واچ سری ۷ می‌افزاید.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات