دستبند سلامت می اسمارت بند 6 شیائومی وارد بازار جهانی شد

پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
پس از عرضه به بازار چین، حال نوبت به مناطق دیگر دنیا رسیده است تا شاهد عرضه دستبند سلامت می اسمارت بند 6 شیائومی باشند.
تبلیغات

چندی پیش، شیائومی جدیدترین دستبند سلامت خود را معرفی کرد؛ محصولی به نام می بند اسمارت ۶ که پیشرفت‌های درخورتوجهی به‌خصوص در زمینه نرم‌افزاری درمقایسه‌با مدل پیشین داشت. با‌این‌حال، می اسمارت بند ۶ در ابتدا برای بازار چین در نظر گرفته شد تا شهروندان چینی امکان استفاده از آخرین امکاناتی را داشته باشند که شیائومی در حوزه سلامت ارائه می‌دهد.

درحالی‌که می اسمارت بند ۶ در بازار چین فروخته می‌شد، حدس‌و‌گمان‌هایی زده می‌شد که به‌زودی نسخه جهانی آن معرفی و رسما روانه مناطق مختلف دنیا خواهد شد. گویا چنین اتفاقی نیز رخ داده است و GizmoChina گزارش می‌دهد که علاقه‌مندان در سراسر دنیا می‌توانند تازه‌ترین پوشیدنی هوشمند شیائومی را بخرند.

شیائومی می اسمارت بند ۶ را در کنفرانس خبری برای عرضه به بازار هند معرفی کرد که البته شامل عرضه به مناطق دیگر دنیا نیز می‌شود. از نظر مشخصات سخت‌افزاری تفاوت چندانی میان نسخه چین و جهانی وجود ندارد و تفاوت نرم‌افزاری نیز در پشتیبانی از زبان‌ها خلاصه می‌شود. می اسمارت بند ۶ به صفحه‌نمایشی ۱/۵۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسل و میزان روشنایی ۴۵۰ نیت و تراکم پیکسلی‌ ۳۲۶ در هر اینچ مجهز است. 

در دل می اسمارت بند ۶ باتری ۱۲۵ میلی‌آمپرساعتی قرار گرفته که طبق گفته سران شیائومی، با هر بار شارژ کامل باتری، عمر مفیدش چهارده روز است. از دیگر ویژگی‌های باتری نیز امکان شارژ مغناطیسی آن خواهد بود که ارزش خرید می اسمارت بند ۶ را افزایش می‌دهد.

در ادامه گزارش آمده که برای شارژ کامل باتری، تنها دو ساعت زمان نیاز است. شاید این مدت زمان کمی طولانی باشد؛ اما در‌مقایسه‌با عمر مفید چهارده‌روز‌ه‌اش پذیرفتنی است. از نظر نرم‌افزاری، می اسمارت بند ۶ می‌تواند ۳۰ مدل ورزشی را ارائه دهد. همچنین، حسگرهای متعددی دارد؛ ازجمله سنجش ضربان قلب، چرخه خواب در طول روز، میزان اکسیژن در خون، گام‌شمار و... .

می اسمارت بند ۶ امکان برنامه‌ریزی نیز دارد که تنظیم هدف برای سوزاندن میزان خاصی از کالری، تمرینات هوازی و... را شامل می‌شود. از نظر طراحی رابط کاربری نیز، کاربر می‌تواند به ۸۰ واچ‌فیس رایگان دسترسی داشته باشد و از میان آن‌ها، گزینه دلخواهش را برای زیباترکردن محیط رابط کاربری دستبند سلامت شیائومی انتخاب کند. کاربر با اتصال دستبند به گوشی هوشمند به اعلان‌ها مانند پیام‌ها و تماس‌های ورودی دسترسی خواهد داشت و می‌تواند برنامه پخش موسیقی را نیز کنترل کند و ازطریق دستبند سلامت، آهنگ در حال پخش در گوشی هوشمند را تغییر دهد.

گجت جدید شیائومی قابلیت یافتن گوشی هوشمند را نیز دارد و با استفاده از بلوتوث، موقعیت تلفن هوشمند کاربر را به وی نشان می‌دهد. همچنین، از می اسمارت بند ۶ به‌جای شاتر نیز می‌توان استفاده کرد؛ بدین‌صورت که کاربر از دستبند سلامتش برای صدور فرمان ثبت تصویر در هنگام عکاسی با گوشی هوشمند استفاده کند.

از نظر ارتباطات، می اسمارت بند ۶ از بلوتوث ۵ برخوردار است و از تمامی دستگاه‌هایی پشتیبانی خواهد بود که به سیستم‌عامل اندروید ۵ یا جدیدتر یا iOS 10 یا جدیدتر مجهز باشند. می اسمارت بند ۶ قاب پلاستیکی دارد که روی آن شیشه‌ای با ویژگی جذب‌نشدن اثر‌انگشت قرار گرفته و در‌برابر نفوذ قطرات آب نیز مقاوم است.

گفته شده است دستبند جدید شیائومی ۳۰ آگوست (۸ شهریور) در پنج رنگ جذاب و با قیمت ۴۷ دلار روانه بازار هند خواهد شد. انتظار می‌رود گجت هوشمند جدید شیائومی قیمتی مشابه در بازارهای مختلف دنیا داشته باشد. قیمت مناسب و ویژگی‌های متعدد و طراحی ظاهری زیبا از ویژگی‌هایی خواهد بود که به فروش هرچه بیشتر می اسمارت بند ۶ شیائومی کمک خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره دستبند سلامت جدید شیائومی چیست؟ دلایل خود برای خریدن یا نخریدن می اسمارت بند ۶ را با اعضای دیگر زومیت به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات