شیائومی 11T و 11T پرو در خرده‌فروشی‌های اروپا رویت شدند

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که منتظر معرفی رسمی گوشی‌های سری ۱۱ تی هستیم، نسخه‌های مختلف مدل استاندارد و پرو این سری با برچسب قیمتی در خرده‌فروشی‌های اروپا رویت شده‌اند. قیمت پایه این سری۷۴۶ یورو است.
تبلیغات

شایعاتی که اخیرا از گوشی‌های سری ۱۱ تی شیائومی منتشر شد اشاره مبهمی به قیمت محصولات این سری داشت. حالا بر اساس گزارش GSMArena مدل ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو در خرده‌فروشی‌های اروپا رویت شده‌اند که برچسب قیمتی هرکدام از نسخه‌های آن نیز به تفکیک قید شده است.

 بر همین اساس، نسخه‌های ۸ | ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ | ۲۵۶ گیگابایتی مدل ۱۱ تی، به ترتیب ۷۴۶ یورو (۶۳۴ پوند) و ۷۷۸ یورو (۶۶۱ پوند) قیمت‌گذاری شده‌اند. سه رنگ برای این مدل موجود است که شامل سفید مهتابی، خاکستری شهاب‌سنگی و آبی آسمانی می‌شود. برای مقایسه، می ۱۱ (۸ | ۱۲۸ گیگابایت) در زمان عرضه ۷۵۰ یورو قیمت‌گذاری شده بود.

لیست شدن گوشی‌های ۱۱ تی در خرده‌فروشی‌های اروپا

از آن سو، شیائومی ۱۱ تی پرو که همانند مدل استاندارد در دو نسخه ۸ | ۱۲۸ و ۸ | ۲۵۶ گیگابایت رویت شده، به ترتیب ۸۹۶ یورو (۷۵۹ پوند) و ۹۲۹ یورو (۷۸۵ پوند) قیمت‌گذاری شده است. رنگ‌های مدل ۱۱ تی پرو مشابه ۱۱ تی است. متاسفانه در این لیست قیمت، عکس یا اطلاعات اضافه‌ای از این سری موجود نیست، بنابراین فعلا باید به شایعات پیشین بسنده کنیم.

این گوشی‌ها پیش‌تر با نام سری می ۱۱ تی شناخته می‌شدند، اما شیائومی اخیرا اعلام کرد که دیگر از نام برند Mi استفاده نخواهد کرد. از همین‌رو، از نام‌گذاری شیائومی تی ۱۱ برای این سری استفاده می‌کنیم.

با توجه به اطلاعاتی که از پیش به صورت غیر رسمی در اختیار داریم، شیائومی ۱۱ تی پرو احتمالا از همان تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ سری اصلی می ۱۱ استفاده خواهد کرد، درحالی‌که مدل ۱۱ تی احتمالا به تراشه معمولی‌تر مدیاتک مجهز می‌شود که به نظر، دایمنستی ۱۲۰۰ خواهد بود.

در زمینه‌های دیگر شاهد تغییر خاصی نیستیم و مدل پرو از فست شارژ ۱۲۰ واتی باسیم استفاده می‌کند. شیائومی ۱۱ تی نیز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله-ماکرو با زوم ۳ برابری مجهز می‌شود. گوشی‌های سری تی مثل سری اصلی، نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهند داشت.

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ معرفی این سری در دست نیست، اما شیائومی چند روز پیش اعلام کرده بود که در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۳ مهر) قرار است از چند گوشی جدید رونمایی کند. بنابراین احتمال می‌دهیم در این رویداد شاهد معرفی گوشی‌های سری ۱۱ تی باشیم.

شما هم نظر خود را در مورد گوشی‌های سری ۱۱ تی شیائومی و برچسب قیمت و مشخصات احتمالی آن‌ها با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات