اولین تصاویر رندر گلکسی واچ 4 کلاسیک طراحی آن را با قاب چرخشی نشان می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ به پلتفرم جدید Wear که با همکاری گوگل توسعه داده شده است، مجهز و در سه‌ اندازه‌ی ۴۲، ۴۴ و ۴۶ میلی‌متر روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

مدتی است اخبار و شایعات مختلفی درباره‌ی ساعت‌ هوشمند بعدی سامسونگ منتشر می‌شود و قرار است این شرکت تعداد انگشت‌شماری از محصولات جدیدش را در رویداد آنپکد که احتمالا در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد، معرفی کند. اکنون می‌دانیم در مراسم مذکور سامسونگ قصد دارد از گلکسی واچ بعدی رونمایی کند.

رنگ مشکی گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی واچ بعدی دارای چند مدل خواهد بود؛ اما خبر امروز، بهترین نگاه را به مدلی که قرار است ظاهرا با‌ نام گلکسی واچ ۴ کلاسیک راهی بازار شود، ارائه می‌دهد. در گذشته نیز دیده بودیم که از نام تجاری «کلاسیک» برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌شد؛ بنابراین چیز جدیدی محسوب نمی‌شود.

رنگ خاکستری گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

ساعت‌های هوشمند کلاسیک سامسونگ درحال بازگشت هستند و تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد گلکسی واچ ۴ کلاسیک از قاب چرخشی بهره می‌برد که طرفداران سامسونگ از این قابلیت استقبال خواهند کرد. افزون‌ بر این دو دکمه در سمت راست قرار دارد که باعث می‌شود حس ساعت معمولی را به کاربر منتقل کند.

در ادامه‌ی گزارش گفته‌ شده است که گلکسی واچ ۴ کلاسیک در سه‌اندازه‌ی ۴۲، ۴۴ و ۴۶ میلی‌متر ارائه خواهد شد. نسخه‌های مورد استفاده برای هر سه اندازه شامل فولاد ضد زنگ و آلومینیوم است. ساعت‌های هوشمند جدید در سه‌ رنگ سفید، خاکستری و سیاه در دسترس خواهد بود و برای سفارشی کردن ظاهر ساعت می‌توان مثل همیشه بند‌ها را عوض و از هر بند ساعت ۲۰ میلی‌متری استاندارد استفاده کرد.

به نقل از Sammobile، گلکسی واچ ۴ کلاسیک در مدل فولاد ضد زنگ به صفحه‌نمایشی با محافظ گوریلا گلس DX و در مدل آلومینیومی با محافظ DX+ مجهز خواهد شد. از مشخصات دیگر ساعت هوشمند سامسونگ می‌توان به مقاوت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر اشاره کرد که باعث خواهد شد کاملا بتوانید در استخر بمانید یا دوش بگیرید. برای تضمین دوام، مقاومت و ماندگاری بیشتر، گلکسی واچ ۴ کلاسیک با استاندارد MIL-STD-810G ساخته شده است.

رنگ سفید گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

طبق اخباری که چند روز پیش منتشر کردیم، سامسونگ دیگر از تایزن برای ساعت‌های هوشمندش استفاده نمی‌کند. گلکسی واچ ۴ کلاسیک روی پلتفرم جدید Wear که با همکاری گوگل توسعه داده شده است، اجرا خواهد شد. محصول یادشده با پوسته‌ی سفارشی جدید سامسونگ، One UI Watch همراه خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی از نحوه‌ی قیمت‌گذاری در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود قیمت آن مانند نمونه‌‌ی قبلی خود از ۳۹۹ دلار شروع شود. گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ احتمالا در رویداد آنپکد که در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. از طرفی دیگر ،تاریخ نشان‌ داده‌شده روی دستگاه در این رندر‌ها ۲۸ است که شاید اشاره به رونمایی در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور ۱۴۰۰) دارد. در هرصورت باید منتظر بمانیم و زمان همه‌چیز را مشخص خواهد کرد.

تمام رنگ‌های گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات