نسخه‌ی محدود وان پلاس واچ با طراحی الهام‌گرفته از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ عرضه خواهد شد

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس در نظر دارد نسخه‌ای ویژه از ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ را در بازار چین عرضه کند که طراحی ظاهری برگرفته از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ دارد.
تبلیغات

حتی قبل از معرفی ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ شایعاتی وجود داشت که شرکت چینی به‌دنبال عرضه‌ی مدل‌های ویژه‌ای از گجت پوشیدنی خود است. حال، سایت خبری AndroidAuthority با تأیید این موضوع گزارش می‌دهد که نسخه‌ای ویژه از وان‌پلاس واچ با طراح الهام گرفته از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ روانه‌ی بازار خواهد شد.

چنین موضوعی در مورد محصولات وان‌پلاس تازگی ندارد و شرکت چینی نسخه‌های محدودی از محصولات خود را با طراحی الهام گرفته از آثار مختلف ازجمله بازی‌های ویدئویی معرفی کرده است. چندی پیش نیز نسخه‌ای از وان‌پلاس 8T معرفی شد که آن نیز طراحی ظاهری برگرفته از تم بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ داشت. دقیقاً همان نوارهای زرد رنگ که بدنه‌ای مشکی رنگ وان‌پلاس 8T را مزین می‌کرد در نسخه‌ی محدود وان‌پلاس واچ به چشم می‌خورد.

نسخه محدود ساعت هوشمند وان پلاس واچ

برخلاف طراحی ظاهری که تفاوت‌های جالبی میان نسخه‌ی استاندارد و نسخه‌ی محدود وان‌پلاس واچ دیده می‌شود، دو مدل ساعت هوشمند از نظر سخت‌افزاری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. مدل مخصوص کلکسیونرها نیز صفحه‌نمایش ۱/۳۹ اینچی با پنل AMOLED دارد که باتری با ظرفیت ۴۰۲ میلی‌آمپرساعت آن را همراهی می‌کند. گجت پوشیدنی وان‌پلاس از حسگرهای متعددی برخوردار است که شاید مهم‌ترین آن را حسگر SpO2 (برای سنجش میزان اکسیژن در خون استفاده می‌شود) و حسگر سنجش ضربان قلب نام برد.

وان‌پلاس واچ از بدنه‌ای مقاوم دربرابر نفوذ آب برخوردار است که ارزش خرید آن را چندبرابر می‌سازد. انتظار می‌رود نسخه‌ی محدود وان‌پلاس واچ با قیمتی کمی بیشتر از ۱۶۰ دلار در ۲۴ مه (۳ خرداد) روانه‌ی بازار چین شود. هنوز مشخص نیست که آیا وان‌پلاس برنامه‌ای برای عرضه‌ی این مدل به بازارهای دیگر دنیا دارد یا خیر. بااین‌حال احتمال داده می‌شود که نسخه‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ ساعت هوشمند وان‌پلاس مانند مدل مشابه وان‌پلاس 8T تنها در بازار چین عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات