اپل واچ سری 8 احتمالا میزان قندخون را اندازه‌گیری می‌کند

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق شایعات، اپل واچ احتمالاً در سال ۲۰۲۲ به حسگر تشخیص میزان قندخون و فشارخون و سطح الکل خون مجهز خواهد شد و شرکتی انگلیسی تأمین‌کننده‌ی اصلی این حسگرها خواهد بود.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، وب‌سایت Telegraph در جدیدترین گزارشش اعلام کرده است که اپل واچ سری ۸ در مرحله‌ی به‌روزرسانی سخت‌افزاری بزرگی است. در این گزارش آمده است که احتمالاً اپل واچ سری ۸ به اندازه‌گیری میزان گلوکوز و سطح الکل خون و فشارخون مجهز خواهد شد.

این نشریه شواهدی محکم در SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) پیدا کرده است که نشان می‌دهد اپل از شرکتی انگلیسی به‌نام راکلی فوتونیکس (Rockley Photonics) به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی اصلی‌اش برای حسگرهای ردیابی سلامت استفاده می‌کند. چندی پیش، مدیرعامل شرکت مذکور درباره‌ی این حسگر‌ها صحبت کرده بود که نشان می‌دهد این فناوری از سال ۲۰۲۲ در محصولات مصرفی وجود خواهد داشت.

این فناوری هم‌زمان با رونمایی اپل واچ سری ۸ (Apple Watch Series 8) در سال ۲۰۲۲ خواهد بود؛ بنابراین، مجهزشدن نسل هشتم اپل واچ به قابلیت اندازه‌گیری قندخون و فشارخون و سطح الکل خون دورازذهن نیست. بااین‌حال، این بدان‌معنا نیست که هر سه حسگر در ساعت هوشمند اپل وجود داشته باشند؛ اما با توجه به این خبر، احتمالش وجود خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات