اپل نسخه‌ی ریفربیشد اپل واچ سری 6 و اپل واچ سری SE را به فروش می‌رساند

جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل برای اولین‌بار، فروش نسخه‌ی ریفربیشد اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE را با تخفیف بسیار خوبی آغاز کرده است.
تبلیغات

از زمان معرفی سری اپل واچ‌ ۲۰۲۰، اپل برای اولین‌ بار می‌خواهد نسخه‌های ریفربیشد اپل واچ سری ۶ و اپل واچ سری SE را با تخفیف حداکثر ۱۶ درصد به فروش برساند.

به‌ گزارش 9to5mac، قیمت نسخه‌ی ریفربیشد اپل واچ سری ۶ (Apple Watch Series 6)، مدل ۴۰ میلی‌متری مجهز به GPS با بدنه‌ی آلومینیومی به رنگ نقره‌ای، با تخفیف ۶۰ دلاری به ۳۲۹ دلار می‌رسد. اپل واچ SE ریفربیشد، مدل ۴۰ میلی‌متری مجهز به GPS و بدنه‌ی آلومینیومی به رنگ نقره‌ای با ۴۰ دلار تخفیف، به قیمت ۲۳۹ دلار به فروش می‌رسد.

نسخه‌ی ریفربیشد اپل واچ سری 6 مدل ۴۰ میلی‌متری که بدنه‌‌‌ای از جنس فولاد ضد زنگ دارد، با اتصال سلولار و ۱۰۰ دلار تخفیف، قیمتی بین ۵۹۹ تا ۶۹۹ دلار دارد.

کوپرتینویی‌ها در حال فروش نسخه‌های اپل‌ واچ‌ ریفربیشد هستند که در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) راهی بازار شد و احتمال دارد مدل‌های دیگری در آینده اضافه شود. عرضه و دردسترس بودن چنین محصولاتی توسط اپل متغیر و تعداد کمی از این محصولات موجود است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در صوت امکان، زودتر این محصولات را خریداری کنید.

اپل واچ سری ۶ با پردازنده‌ی دو هسته‌ای و ۶۴ بیتی با نام S6، صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always-On Display) رتینا به همراه قابلیت تخمین سطح اکسیژن خون عرضه شده است و توانایی مقاومت دربرابر آب تا ارتفاع ۵۰ متر دارد. اپل واچ SE با پردازنده‌ی S5، صفحه‌نمایش رتینا و حسگر اپتیکال ضربان قلب نسل دوم ارائه ‌شده است.

تمام محصولات ریفربیشد اپل، بررسی، آزمایش و بسته‌بندی مجدد می‌شوند؛ پس فرصتی عالی برای خرید محصولی جدید با تخفیف است. در ادامه می‌توانید تمامی محصولات ریفربیشد‌ اپل را از این لینک مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات