می اسمارت بند ۶ در تاریخ ۹ فروردین‌ماه معرفی می‌شود

شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی اعلام کرد که مچ‌بند ورزشی می اسمارت بند ۶ در تاریخ ۹ فروردین‌ماه در کنار گوشی‌های جدید معرفی خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی تیرماه سال گذشته می اسمارت بند ۵ را راهی بازار کرد و انتظار می‌رود می اسمارت بند ۶ به‌زودی معرفی شود؛ اما به نظر می‌رسد این مچ‌بند ورزشی زودتر از مدل سال گذشته دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. شیائومی قصد دارد می اسمارت بند ۶ را در تاریخ ۹ فروردین‌ماه معرفی کند؛ همان روزی می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو و مدل ۲۰۲۱ می میکس معرفی می‌شوند.

حساب کاربری رسمی شیائومی در توییتر اعلام کرده است :«آیا برای می اسمارت بند ۶ آماده هستید؟ پس زمان آن فرارسیده است که برنامه‌های ورزشی جدیدی برای خود داشته باشید.»

در توییت این شرکت گفته شده است که محصولات جدید شیائومی در تاریخ ۹ فروردین ماه معرفی می‌شوند.

شیائومی هنوز اطلاعات خاصی از می اسمارت بند ۶ ارائه نکرده؛ اما به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، ابی گو (مدیر بازاریابی شیائومی) ویدئویی در توییتر منتشر کرده است که این مچ‌بند ورزشی را در رنگ‌های مختلف با واچ‌ فیس‌های متفاوت نشان می‌دهد.

البته شیائومی پوستری از این محصول در ویبو هم منتشر کرده است که از زاویه‌ای دیگر می اسمارت بند ۶ را نشان می‌دهد.

می بند ۶

می اسمارت بند ۶ در چین با نام می بند ۶ عرضه می‌شود و به احتمال زیاد از چیپ NFC استفاده می‌کند. با توجه به اطلاعاتی که قبلا از این محصول فاش شده بود، می بند ۶ از GPS داخلی برخوردار است و از حسگر اکسیژن خون بهره می‌برد. گفته شده است این مچ‌بند ورزشی ۱۹ حالت ورزشی کاملاً جدید پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

براساس شایعات، می بند ۶ با تایمر تکنیک پومودورو راهی بازار می‌شود و کاربران می‌توانند با این محصول خانه هوشمند خود را که از پلتفرم Mi Home استفاده می‌کند، کنترل کنند.

هنوز نمی‌دانیم این ویژگی‌های روی مدل جهانی این محصول هم قرار می‌گیرد یا خیر. تا چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات