شیائومی می ۱۱ اولترا با اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ دیده شد

شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در گیک‌بنچ، شیائومی می ۱۱ اولترا یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربینی با حسگر 1/1.12 اینچی GN2 خواهد داشت.
تبلیغات

شیائومی رسما اعلام کرده است که می ۱۱ اولترا و می‌ ۱۱ پرو را در تاریخ ۹ فروردین‌ماه معرفی خواهد کرد. با توجه به اطلاعات ثبت‌شده در گیک‌بنچ شیائومی می ۱۱ اولترا که با شماره مدل M2102K1C شناخته می‌شود، از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند.

در ادامه اطلاعات شیائومی می ۱۱ اولترا در گیک‌بنچ، به ۱۲ گیگابایت رم اشاره شده است؛ اما به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، احتمالا مدل‌های دیگری از این گوشی با مقدار رم و حافظه داخلی متفاوت راهی بازار می‌شوند. به احتمال زیاد می ۱۱ پرو شباهت‌های بسیار زیادی به می ۱۱ اولترا دارد، اما مدل اولترا برای اولین ‌بار از یک سری ویژگی سخت‌افزاری جدید بهره می‌برد که روی مدل پرو دیده نمی‌شوند.

می ۱۱ اولترا در گیک‌بنچ

شیائومی تأیید کرده است که می ۱۱ اولترا تراشه جدیدی خواهد داشت و حتی مشخص شده است که این گوشی یک باتری انقلابی دارد که با استفاده از فناوری آند سیلیکون-اکسیژن ساخته شده است. البته نسل دوم این باتری را در گوشی‌های بعدی شیائومی مشاهده می‌کنیم، چرا که نسل اول در می میکس آلفا قرار گرفته بود.

تکنولوژی به‌کاررفته در باتری این گوشی‌ شیائومی باعث می‌شود که بتوان سریع‌تر آن را شارژ کرد. می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات راهی بازار می‌شوند. این گوشی‌ها از شارژر‌ GaN استفاده می‌کنند.

شیائومی رسما تأیید کرده است که دوربین می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو از حسگر 1/1.12 اینچی GN2 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این دو گوشی لنز پریسکوپ داشته باشند. احتمالا یک صفحه‌نمایش کوچک هم در کنار دوربین‌های پشت قرار خواهد گرفت.

لی جون، مدیرعامل شیائومی هم تصویری از جعبه می ۱۱ پرو منتشر کرده است که البته اطلاعات زیادی از این گوشی به ما نمی‌دهد.

جعبه می ۱۱ اولترا

در مراسم ۹ فروردین نه‌تنها شاهد معرفی می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو و می ۱۱ لایت خواهیم بود، بلکه مدل ۲۰۲۱ می میکس هم معرفی خواهد ‌شد که طبق شایعات، اولین گوشی تاشدنی شیائومی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات