احتمال ساخت مدل مقاوم اپل واچ برای علاقه‌مندان به ورزش‌های سخت

شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گفته می‌شود مدل دیگری از اپل واچ در اواخر سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد که برای کوهنوردان و علاقه‌مندان به ورزش‌های سخت مناسب خواهد بود.
تبلیغات

تا این لحظه اپل مدل‌های مختلفی از اپل واچ راهی بازار کرده است؛ ساعت‌های هوشمند معمولی که بدنه‌ای آلومینیومی یا استیل ضد زنگ دارند. حتی‌ مدل‌هایی با نام Watch Edition و Hermes عرضه شده‌اند که کمی رده بالاتر هستند و بند آن‌ها مقاومت بیشتری دارد.

یک مدل دیگر از اپل واچ به نام Nike Edition راهی بازار شده است که پوشش آلومینیومی و بند آن سوراخ‌های متعدد دارد؛ اما دوام بیشتری برای کاربران به همراه نمی‌آورد.

براساس گزارش‌های جدی، اپل در حال ساخت مدلی مقاوم و سخت‌جان اپل واچ است که به گفته جی‌اس‌ام‌آرنا، به احتمال زیاد در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود.

با توجه به این گزارش، مدل مقاوم اپل واچ دوام بیشتری خواهد داشت. به احتمال زیاد لبه‌های این ساعت هوشمند مقاوم‌تر خواهند شد تا دربرابر ضربه‌ دوام بیشتری داشته باشد. این مدل اپل واچ برای کوهنوردان و ورزش‌های سخت مناسب خواهد بود و حتی گفته شده است که حسگر دقیق‌تری برای شنا کردن روی این محصول قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصول اپل منتشر نشده است و باید منتظر برنامه‌های آینده این شرکت بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات