ساعت Jorn Hybrid HR با نمایشگر جوهر الکترونیکی رونمایی شد

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
Jorn Hybrid HR ساعت هیبریدی جدید Skagen برپایه‌ی پلتفرم ۲۰۱۹ فسیل است که نمایشگری با جوهر الکترونیکی دارد و در مدل‌های ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

Skagen در مراسم CES 2021 نخستین ساعت هوشمند هیبریدی‌اش را رونمایی کرد. براساس گزارش خبرگزاری دیجیتال‌ترندز، ساعت هیبریدی جدید Skagen با ساعت‌های هیبریدی پیشین تفاوت‌هایی دارد. Skagen Jorn Hybrid HR برپایه‌ی پلتفرمی ساخته شده است که شرکت فسیل در پایان سال ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این یعنی ازلحاظ نحوه‌ی کارکرد، شباهت‌هایی به ساعت‌هایی خواهد داشت که فسیل از آن زمان تاکنون عرضه کرده است. استفاده از پلتفرم مذکور بدین‌معنی است که ساعت Skagen Jorn Hybrid HR به نمایشگر کم‌مصرف مبتنی‌بر جوهر الکترونیکی مجهز شده. Skagen می‌گوید ساعت جدیدش با هر بار شارژ تا حداقل دو هفته شارژدهی می‌کند.

دو مدل از ساعت Skagen Jorn Hybrid HR معرفی شده است که یکی از آن‌ها بدنه‌ای ۴۲ میلی‌متری از جنس فولاد ضدزنگ و بند ۲۲ میلی‌متری و دیگری بدنه‌ای ۳۸ میلی‌متری از جنس فولاد ضدزنگ و بند ۱۸ میلی‌متری دارد. درمجموع، پنج ترکیب مختلف برای بدنه و بند ساعت Skagen Jorn Hybrid HR وجود دارد که از بدنه‌ی فولادی کلاسیک با بند چرمی قهوه‌ای تا بدنه‌ی طلایی با بند مشبک را شامل می‌شود. 

Skagen همواره به‌‌دلیل تولید ساعت‌هایی مشهور بوده است که طراحی مینیمالیستی دارند. برای پی‌بردن به این موضوع بهتر است به ساعت Falster 3 نگاهی بیندازید که برپایه‌ی پلتفرم ور OS ساخته شده است. Jorn Hybrid HR نیز از این قاعده پیروی می‌کند.

نکته‌ی جالب این است که روی بدنه‌ی ساعت سه کلید دیده می‌شوند. از این کلیدها برای کار با نمایشگر جوهر الکترونیکی ساعت استفاده خواهد شد. می‌توان نمایشگر را به‌گونه‌ای شخصی‌سازی کرد که تصاویر یا آیتم‌های مختلف مدنظرتان را به‌نمایش بگذارد. حتی می‌توانید کاری کنید هیچ‌چیزی روی نمایشگر به‌نمایش درنیاید.

رنگ بندی ساعت فسیل Skagen Jorn Hybrid HR از نمای جلو در دو رنگ

نمایشگر جوهر الکترونیکی یکی از مشخصه‌هایی است که باعث می‌شود ساعت هیبریدی Jorn Hybrid HR پرکاربردتر از ساعت‌های هیبریدی قدیمی‌تر باشد. این ساعت در بخش پشتی‌اش از حسگر ضربان قلب میزبانی می‌کند و همواره سیستم تشخیص خودکار حالت ورزشی را فعال نگه می‌دارد. 

Jorn Hybrid HRwill می‌تواند اعلان‌های گوشی را روی نمایشگر جوهر الکترونیکی‌اش به‌نمایش درآورد. این ساعت تا عمق سی متر دربرابر نفوذ آب مقاوم است و قابلیت‌هایی‌ کاربردی نظیر کرونومتر و آلارم و کنترل پخش موسیقی دارد. به‌علاوه، اگر می‌خواهید بدوید یا دوچرخه‌سواری کنید، ساعت مذکور از GPS گوشی استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود باتری ساعت Skagen Jorn Hybrid HR حداقل دو هفته شارژدهی کند؛ البته میزان شارژدهی باتری‌ها به نحوه‌ی استفاده‌ی شما بستگی دارد. فناوری شارژ سریع درصد شارژ باتری را در ۵۰ دقیقه از صفر به ۸۰ می‌رساند.

ساعت هوشمند Skagen Jorn Hybrid HR قرار است به‌زودی ازطریق فروشگاه آنلاین فسیل با قیمت ۱۹۵ دلار عرضه شود. این ساعت از اکثر ساعت‌های هوشمند لمسی امروزی ارزان‌تر و درعین‌حال از ساعت‌هایی نظیر Amazfit GTR 2 گران‌تر است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات