قیمت گلکسی بادز پرو سامسونگ احتمالا ۱۹۹ دلار خواهد بود

پنج‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود گلکسی بادز پرو به قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد که اگر صحت داشته باشد، این ایرباد سامسونگ از ایرپاد پرو اپل در حدود ۵۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.
تبلیغات

چندی پیش خبری منتشر شد که سامسونگ در خلال مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۱، محصولات دیگری از جمله گلکسی بادز پرو را نیز به علاقه‌مندان معرفی می‌کند. این ایرباد سامسونگ در واقع نسخهی بهینه‌شده‌ی مدل‌های قبلی است که از ویژگی‌های مختلفی از جمله حالت کنترل فعال نویز محیط بهره می‌برد.

به ادعای افشاگری با نام کاربری WalkingCat در توییتر، گلکسی بادز پرو که یک ایرباد واقعا بی‌سیم است، در حدود ۱۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. از ویژگی‌های مهم این محصول شرکت کره‌ای می‌توان به برخورداری از گواهی IPX7 اشاره کرد که به‌معنی مقاومت بدنه گلکسی بادز پرو دربرابر نفوذ گردو‌غبار و قطرات آب است.

عمر مفید گلکسی بادز پرو به ۸ ساعت می‌رسد که البته امکان افزایش آن با استفاده از کیس شارژر به ۲۸ ساعت وجود دارد. اما مشخص نیست که آیا این مدت‌زمان در حالتی اندازه گرفته شده که ویژگی کنترل فعال نویز در محیط فعال بوده است یا خیر. در واقع فعال بودن ویژگی ANC تأثیر ویژه‌ای روی میزان مصرف باتری دارد.

جدول مشخصات گلکسی بادز پرو

در جدول فوق گلکسی بادز پرو با دو مدل گلکسی بادز پلاس و بادز لایو مقایسه می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که گلکسی بادز پرو را نسبت به دو مدل پیشین به گزینه‌ای بهتر تبدیل ساخته است، می‌توان به برخورداری از نوع بهبودیافته‌ی ویژگی کنترل فعال نویز محیط و همچنین مقاومت بیشتر دربرابر نفوذ قطرات آب و گردو‌غبار اشاره کرد.

گلکسی بادز پرو از ووفر ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۶٫۵ میلی‌متری استفاده می‌کند. قیمت ۱۹۹ دلاری ایرباد جدید سامسونگ سبب می‌شود این محصول در مقایسه با ایرپاد پرو اپل در حدود ۵۰ دلار ارزان‌تر باشد.

سامسونگ برای CES ۲۰۲۱ که در ماه ژانویه برگزار می‌شود، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها معرفی گلکسی کروم‌بوک ۲ با قیمت احتمالی ۶۹۹ دلاری خواهد بود. علاوه بر سری گلکسی S21 و گلکسی بادز پرو انتظار می‌رود تراشه‌های جدید سری اگزینوس نیز معرفی شوند. مهم‌ترین تراشه در دست توسعه سامسونگ طی ماه‌های اخیر، اگزینوس ۲۱۰۰ نام دارد که انتظار می‌رود در سری گلکسی اس ۲۱ استفاده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات