طراحی ظاهری گلکسی بادز پرو سامسونگ در انیمیشنی سه‌بعدی فاش شد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود ایرباد جدید گلکسی بادز پرو سامسونگ همراه‌با سری گلکسی اس ۲۱ به بازار عرضه شود.
تبلیغات

تاکنون اطلاعات مختلفی از جمله تصاویری رندرشده از گلکسی بادز پرو سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است؛ اما ایوان بلس، افشاگر معروف، انیمیشنی سه‌بعدی از ایرباد جدید شرکت کره‌ای در حساب توییتر خود قرار داده که امکان تماشای طراحی ظاهری محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ را فراهم می‌سازد.

گلکسی بادز پرو در رده ایربادهای واقعا بی‌سیم قرار می‌گیرد؛ محصولاتی که نه‌تنها به‌صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند متصل می‌شوند، بلکه همگام‌سازی ایربادها با یکدیگر نیز به‌صورت بی‌سیم است. انیمیشن منتشرشده اجازه می‌دهد تا امکان تماشای گلکسی بادز پرو از زوایای مختلف را داشته باشیم. باید گفت که زبان طراحی ایرباد جدید سامسونگ تغییری نیافته و از همان فرمول موفق گذشته استفاده شده است.

انتظار می‌رود گلکسی بادز پرو در سه رنگ‌بندی نقره‌ای، بنفش و مشکی روانه بازار شود؛ اما مشخص نیست که سه رنگ اشاره شده در راستای تطابق آن‌ها با رنگ‌بندی سری گلکسی اس ۲۱ خواهد بود یا خیر. از ویژگی‌هایی که گلکسی بادز پرو خواهد داشت لغو کننده نویز موجود در محیط کاربر خواهد بود. علاوه بر آن، ایربادهای جدید شرکت کره‌ای از باتری با ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کنند.

بااین‌حال، برای دانستن میزان عمر مفید باتری ایرباد گلکسی بادز پرو باید تا زمان عرضه آن و انجام آزمون‌های مختلف صبر کرد. سامسونگ قرار است در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۵ دی ۹۹) رویدادی ترتیب ببیند تا محصولاتی ازجمله سری گلکسی اس ۲۱ و گلکسی بادز پرو معرفی شوند. احتمالاً در کنار محصولات ذکرشده، شرکت کره‌ای سورپرایزهای بیشتری نیز تدارک دیده است که البته برای دانستن آن‌ها باید تا ۲۵ دی صبر کرد. زومیت رویداد پیشروی سامسونگ را پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات