Amazfit دو مدل ساعت هوشمند جدید به بازار عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
Amazfit که بیشتر برای تولید و عرضه گجت‌ پوشیدنی هوشمند شناخته می‌شود، دو مدل ساعت هوشمند به نام‌های GTR 2e و GTS 2e را معرفی کرد.
تبلیغات

۲۲ سپتامبر (۱ مهر) امیزفیت (Amazfit) دو مدل ساعت هوشمند به نام‌های GTS 2 و GTR 2 را روانه بازار کرد؛ محصولاتی که حالا مدل‌ به‌روزه‌شده‌ی آن‌ها معرفی شده است و به‌زودی راهی بازار خواهد شد. از جمله ویژگی‌هایی که در مدل‌های به‌روزشده مشاهده می‌شود، کاهش ۲۰ درصدی قیمت در کنار افزایش طول عمر باتری است.

دو مدل جدید به نام‌های GTR 2e و GTS 2e مانند مدل‌های قبلی دارای ارتباطات Wi-Fi نیستند و برای دسترسی به اینترنت باید به گوشی هوشمند کاربر متصل شوند. درواقع حذف ارتباطات Wi-Fi علت کاهش ۲۰ درصدی قیمت مدل‌های جدید نسبت به GTS 2 و GTR 2 است.

امیزفیت GTS 2e مدلی با صفحه‌نمایش مستطیل‌شکل است و باتری ۲۴۶ میلی‌آمپر ساعت دارد. وزن این مدل به ۲۵ گرم می‌رسد و از تراشه NFC در آن استفاده شده است. با حذف ارتباطات Wi-Fi و در حالتی که از آن تنها به‌عنوان ساعت استفاده شود، طول عمر باتری GTS 2e به ۲۴ روز با هر بار شارژ کامل و به ۱۴ روز در حالت استفاده از تمامی امکانات می‌رسد.

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2e

مانند GTR 2، مدل‌ GTR 2e امیزفیت در ۳ رنگ‌ به بازار راه می‌یابد؛ اما خبری از مدل کلاسیک نخواهد بود و تنها مدل اسپرت آن عرضه می‌شود. برخلاف GTS 2e و GTS 2، مدل GTR 2e مانند GTR 2 از صفحه‌نمایش دایره‌ای با پنل AMOLED استفاده می‌کند.

ظرفیت باتری GTR 2e به ۴۷۱ میلی‌آمپر ساعت رسیده است که عمر مفید آن را در استفاده حداکثری از امکانات ساعت هوشمند، به ۲۴ روز می‌رساند؛ عمر مفید باتری GTR 2 به ۱۴ روز می‌رسد. ساعت هوشمند GTR 2e در حالتی که تنها به‌عنوان ساعت استفاده شود، با هر بار شارژ کامل باتری تا ۴۵ روز از شارژ مجدد بی‌نیاز خواهد بود.

هردو مدل جدید ساعت‌ هوشمند امیزفیت با قیمتی معادل ۱۲۰ دلار روانه بازار چین خواهند شد. گفته می‌شود پیش‌فروش محصولات ذکرشده از ۲۴ دسامبر (۴ دی) آغاز خواهد شد. شرکت امیزفیت مشخص نکرده است که به غیر از چین، دو ساعت هوشمند جدید خود را راهی کدام بازارها خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات