بند‌های Solo Loop و Sport Band اپل واچ با سه‌ رنگ جدید عرضه می‌شوند

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
روز گذشته، سه رنگ نارنجی و آبی و بنفش به بند‌های سولو لوپ و اسپرت بند اضافه شد.
تبلیغات

روز گذشته اپل با برگزاری رویداد One More Thing، مک‌بوک‌های جدید را رونمایی کرد. درحالی‌که رسانه‌ها گزارش‌هایی درباره‌ی این رویداد منتشر می‌کردند، شرکت سازنده‌ بی‌سروصدا سه رنگ‌ جدید را برای بند‌های سولو لوپ و اسپرت‌بند ساعت هوشمند اپل عرضه کرد.

کوپرتینویی‌ها در رویداد شب گذشته‌شان به عرضه‌ی رنگ‌های جدید برای دو بند اپل واچ اشاره‌ای نکردند؛ اما در همین زمان، بند‌های اپل‌ واچ در وب‌سایت اپل با سه رنگ‌ جدید نارنجی روشن و آبی و بنفش تیره به‌روزرسانی شدند. یادآوری می‌شود رنگ‌های جدید فقط برای بند‌های سولو لوپ و اسپرت‌بند در نظر گرفته شده است و بند پرتقاضای Braided Solo Loop با همان رنگ سابقش فروخته می‌شود.

بندهای سولو لوپ و اسپرت بند جنس مشابهی دارند و تفاوتشان در این است که سولو لوپ بدون گیره و در اندازه‌های مختلف فروخته می‌شوند؛ درحالی‌که اسپرت‌بند گیره‌ای برای فیت‌شدن در مچ دست دارد.

معمولاً اپل در هر فصل سال لوازم جانبی‌اش را به‌روزرسانی می‌کند و می‌توان گفت رنگ‌های جدید بند‌های اپل واچ به فرارسیدن فصل زمستان مربوط می‌شود. ناگفته نماند بندهای جدید اپل واچ با قیمت ۴۹ دلار در وب‌سایت اپل فروخته می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات