مشخصات و رندرهای ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو فاش شد

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های منتشرشده، هواوی واچ GT2 پرو نمایشگری OLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل در اندازه‌ی ۱٫۳۹ اینچ و حداکثر ۱۴ ساعت عمر باتری خواهد داشت.
تبلیغات

اوایل هفته‌ی جاری، هواوی از ساعت هوشمند ۱۵۰ دلاری Watch Fit با نمایشگری کشیده پرده برداشت. بااین‌حال، شرکت مذکور آماده است تا ساعت هوشمند دیگری با نام هواوی واچ GT2 پرو را معرفی کند. هفته‌ی گذشته، اولین تصاویر منتسب به این محصول افشا شد، ولی اکنون مجموعه‌ای جدید از رندرهای مطبوعاتی منتشر شده است که نوع طراحی در این محصول را به‌صورت آشکارتری نمایش می‌دهند.

واچ GT2 پرو درقیاس‌با GT2 معمولی حاشیه‌های کوچک‌تری دارد و یک نمایشگر رنگی دایره‌ای OLED با اندازه‌ی ۱٫۳۹ اینچ و رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل در آن تعبیه شده است. این نمایشگر مختص نوع ۴۶ میلی‌متری است و امکان دارد نوع ۴۲ میلی‌متری، همچون GT2 نمایشگر کوچک‌تری با رزولوشن پایین‌تر داشته باشد. قاب واچ GT2 پرو از جنس استیل ضدزنگ است و بندهای آن از چرم یا پلاستیک ساخته خواهد شد. این محصول ۳۲ مگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. باتوجه‌به اینکه ساعت هوشمند یادشده از اتصال نسخه‌ی 5.1 بلوتوث پشتیبانی می‌کند، کاربر می‌تواند بدون نیاز به گوشی هوشمند، با ذخیره‌ی آهنگ‌ها در حافظه‌ی ذخیره‌سازی GT2 پرو، با استفاده از هدفون بی‌سیم به آن‌ها گوش دهد.

تصویر گرافیکی هواوی واچ GT2 پرو با بند پلاستیکی
تصویر گرافیکی هواوی واچ GT2 پرو با بند چرمی
تصویر گرافیکی هواوی واچ GT2 پرو با بند چرمی
تصویر گرافیکی هواوی واچ GT2 پرو با بند پلاستیکی

منبع این تصاویر ادعا دارد که واچ GT2 پرو، سیستم‌عامل اختصاصی هواوی را اجرا می‌کند و مدل ۴۶ میلی‌متری، یک باتری ۴۵۵ میلی‌آمپرساعتی دارد که حداکثر ۱۴ روز عمر باتری خواهد داشت. بااین‌حال، ساعت هوشمند مذکور برخلاف نسل پیشین از سیستم شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های رایج مربوط به سلامتی همچون شمارش‌گر گام‌ها، ردیاب خواب، سیستم نمایش ضربان قلب و حسگر پایش سطح اکسیژن خون (SpO2) نیز در این دستگاه گنجانده شده است. همچنین، واچ GT2 پرو به کاربران این امکان را خواهد داد تا سطوح استرسشان را تشخیص دهند. محصول یادشده از حالت‌های مختلف ورزشی مانند دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، گلف، اسکی، ژیمناسیتیک و تنیس پشتیبانی می‌کند.

هواوی تاکنون درباره‌ی واچ GT2 پرو سکوت پیشه کرده است، ولی در صورت صحت تاریخ ذکرشده در رندرهای فاش‌شده، دقیقا دو هفته بعد شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود. براساس شایعات، قیمت ساعت هوشمند جدید هواوی در اروپا ۲۸۰ یورو، معادل با ۳۳۱ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات