سامسونگ از نسخه تیتانیوم گلکسی واچ 3 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود ۲۸ شهریور، گلکسی واچ ۳ تیتان با برچسب قیمت ۶۳۳ یورویی راهی بازار آلمان و احتمالا دیگر کشورهای اروپایی شود.
تبلیغات

گلکسی واچ ۳ سامسونگ را می‌توان بزرگ‌ترین رقیب برای آخرین مدل‌های اپل واچ کوپرتینویی‌ها دانست. شرکت کره‌ای برای سخت‌تر کردن رقابت نیز از مدل ویژه‌ای از گلکسی واچ ۳ رونمایی کرده است که بدنه‌ای از جنس تیتانیوم دارد. نسخه‌ی استاندارد گلکسی واچ ۳ از بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ استفاده می‌کند؛ اما مدل جدید با برخورداری از بدنه‌ای از جنس تیتانویم، نسخه‌ی پریمیوم ساعت هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود.

شرکت کره‌ای، نسخه ویژه گلکسی واچ ۳ را در آلمان معرفی کرده و گویا انتظار می‌رود که ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) نیز مدل ویژه ساعت هوشمند خود را راهی بازار کند. متاسفانه مدل مجهز به بدنه تیتانیوم ساعت هوشمند سامسونگ که گلکسی واچ ۳ تیتان نیز نامیده می‌شود تنها در مدل ۴۵ میلی‌متری خواهد بود. شرکت کره‌ای محصول خود را در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه کرد؛ اما خبری از نسخه ویژه با نمایشگری ۴۱ میلی‌متری نیست و تنها به مدل ۴۵ میلی‌متری اشاره شده است.

گلکسی واچ 3 تیتان سامسونگ

در توضیحات سران شرکت سامسونگ مشخص شده است که تنها بدنه‌ی گلکسی واچ ۳ تیتان از جنس تیتانیوم خواهد بود و از استیل ضدزنگ برای بند مشکی رنگ آن استفاده می‌شود. بااین‌حال، چنین موضوعی ارزش خرید نسخه پریمیوم ساعت هوشمند شرکت کره‌ای را کاهش نمی‌دهد.

درحال‌حاضر مشخص نیست که گلکسی واچ ۳ تیتان راهی کدامیک از بازارهای دنیا خواهد شد؛ اما مشخص شده که اولین بازار میزبان محصول جدید سامسونگ، آلمان و احتمالا کشورهای دیگر اروپایی هستند. درحالی‌که نسخه استاندارد ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ تنها ۴۴۷ یورو قیمت دارد، برای مدل تیتانیوم محصول شرکت کره‌ای قیمت ۶۳۳ یورو در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات