تصاویر جدید گلکسی واچ 3 از جریان دریافت تأییدیه NCC فاش شد

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند جدید سامسونگ از جریان دریافت تأییدیه‌ی NCC فاش شد که طراحی ساعت را از زوایای گوناگون نشان می‌دهد.
تبلیغات

بازهم تصاویر و مشخصاتی از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و این‌بار در جریان مراحل تأییدیه‌ی NCC فاش شد. ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها در تصاویر فاش‌شده با بدنه‌ی نقره‌ای و بند چرمی مشکی دیده می‌شود.

شایعه‌ها و اخبار قبلی ادعا می‌کردند پوشیدنی هوشمند کره‌ای‌ها با بدنه‌‌ای از جنس فولاد ضدزنگ عرضه می‌شود که انتخاب‌های متنوعی هم ازلحاظ رنگ بدنه دراختیار مشتری قرار می‌دهد. رنگ‌های نقره‌ای و مشکی و برنزی تاکنون تا حدودی تأیید شده‌اند و احتمالا نسخه‌ای تیتانیومی با رنگ مشکی هم به بازار عرضه خواهد شد. ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری و با نمایشگر ۱/۲ و ۱/۴ اینچی و باتری ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه می‌شود.

گلکسی واچ 3 / Galaxy Watch 3
شارژر گلکسی واچ 3 / Galaxy Watch 3
نمای نزدیک شارژر گلکسی واچ 3 / Galaxy Watch 3
نمای بالا گلکسی واچ 3 / Galaxy Watch 3 با بند مشکی
گلکسی واچ 3 / Galaxy Watch 3 به همراه شارژر
گلکسی واچ 3 / Galaxy Watch 3 از پشت با بند چرمی
نمای کناری گلکسی واچ 3 / Galaxy Watch 3
نمای کناری گلکسی واچ 3

در تصاویر جدیدی که از گلکسی واچ 3 فاش شد، شارژر وایرلس هم دیده می‌شود که توان خروجی ۵ وات را ارائه می‌کند. ظاهرا شارژر ساعت جدید سامسونگ رابط میکرو USB به USB-A دارد.

همان‌طورکه در تصاویر می‌بینید، حاشیه‌ی چرخان مجددا در نسخه‌ی جدید ساعت سامسونگ دیده می‌شود. ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 در دو نسخه با قابلیت اتصال LTE یا وای‌فای به بازار عرضه خواهد شد و همه‌ی نسخه‌ها از حسگر ECG هم بهره خواهند برد؛ البته شاید قابلیت مذکور در برخی مناطق و بازارها دردسترس نباشد. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به اندازه‌گیری فشارخون اشاره کرد.

علاوه‌بر تصاویر جدید از سامسونگ گلکسی واچ 3، ایوان بلس هم در حساب کاربری خود در توییتر، تیزری کوتاه منتشر کرد که احتمالا به محتوای تبلیغاتی کره‌ای‌ها ارتباط دارد. از قابلیت‌های موجود در تیزر تبلیغاتی می‌توان به بررسی پیام‌ها و پاسخ به تماس و پخش‌کننده‌ی موسیقی اشاره کرد. طبق شایعه‌های گذشته، احتمالا اسپاتیفای به‌صورت پیش‌فرض در بازار آمریکا در گلکسی واچ 3 نصب خواهد بود.

منابع متعدد ادعا می‌کنند گلکسی واچ جدید ۵ اوت و در رویداد مجازی آنپکد سامسونگ رونمایی خواهد شد. در این رویداد، احتمالا معرفی خانواده‌ی نوت 20 و دو گوشی تاشدنی جدید را شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات