ممکن است هواوی ساعت هوشمندی با برند میت معرفی کند

سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی درخواست ثبت‌ نام تجاری محصولی جدید با نام هوای میت واچ را در چین ثبت کرده است.
تبلیغات

هواوی قصد دارد سری جدیدی از ساعت‌های هوشمند را با نام هواوی میت واچ معرفی کند. ششم مه امسال، هواوی درخواست ثبت نام تجاری محصولی جدید از سری یادشده را در چین ثبت کرد. درخواست این شرکت چینی در رده‌ی ۹ طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری ثبت شده است که معمولا رایانه‌های الکتریکی و محصولات جانبی را شامل می‌شود.

درحال‌حاضر، هواوی نام مِیت را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ به‌کار می‌برد. محصولاتی مانند گوشی‌ موبایل سری میت 30 هواوی که با نام میت عرضه می‌شوند، عموما پرچم‌دار هستند؛ درنتیجه، به‌نظر می‌رسد چینی‌ها قصد دارند سری پرچم‌داری از ساعت‌های هوشمندشان را معرفی کنند. لازم است یادآوری شود هواوی هم‌اکنون نیز ساعت‌های هوشمندی از سری هواوی واچ GT را روانه‌ی بازار می‌کند. 

Huawei Mate Watch

در برخی شایعات، ادعا شده است هواوی شاید سری میت واچ را جایگزین سری GT ساعت‌های هوشمندش کند؛ بااین‌حال، چنین ادعایی هنوز تأیید نشده است. همچنین، هواوی به‌تازگی نسخه‌ای کوچک‌تر و پایین‌رده‌تر از سری GT 2 با نام Huawei Watch GT 2e را معرفی کرده است.

فعلا تأیید شده است هواوی قصد دارد سری جدیدی از ساعت‌های هوشمند را معرفی کند؛ اما منابع رسمی و غیررسمی، زمان دقیقی برای رونمایی این محصولات مشخص نکرده‌اند. البته می‌توان حدس زد ساعت‌های هوشمند هواوی سری میت واچ به‌زودی معرفی می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات