گارمین ساعت هوشمند تاکتیکال Delta را با محوریت حریم خصوصی معرفی کرد

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
گارمین ساعت هوشمند جدیدی با قابلیت‌های مبتنی‌بر حریم خصوصی معرفی کرده که در دسته‌ی ساعت‌های تاکتیکال حرفه‌ای قرار می‌گیرد و البته مانند همیشه گران‌قیمت است.
تبلیغات

گارمین همیشه ساعت‌های هوشمند جذاب و گران‌قیمتی به بازار معرفی می‌کند. این شرکت این‌بار محصول جدیدی رونمایی کرده که در فرم‌فاکتور خاص تاکتیکال (Tactical) قرار می‌گیرد. محصول جدید tactix Delta نام دارد که چهارمین عضو خانواده‌ی tactix محسوب می‌شود و طبق با استانداردهای نظامی طراحی و ساخته شده است. از قابلیت‌های حرفه‌ای ساعت هوشمند جدید گارمین می‌توان به استاندارد MIL-STD-810 و شیشه‌ی ضدخش یاقوت کبود و حاشیه‌ی الماسی‌مانند با پوشش کربنی اشاره کرد.

آنچه ساعت هوشمند گارمین دلتا را از رقبای موجود در بازار متمایز و آن را مناسب لقب تاکتیکال می‌کند، علاوه‌بر خصوصیت‌های بدنه‌ی مقاوم، حالت Stealth Mode و کلید غیرفعال‌سازی داخلی (Kill Switch) است. قابلیت اول، ذخیره یا اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی کاربر را ناممکن و قابلیت دوم، تنها با یک دکمه تمامی داده‌های کاربر را پاک می‌کند. این توانایی‌ها نشان می‌دهند ساعت هوشمند جدید گارمین به‌هیچ‌وجه برای مصرف‌کننده‌ی عادی مناسب نیست؛ حتی تبلیغات شرکت سازنده نیز کاربرانی با مأموریت‌‌ها و فعالیت‌های ویژه مانند آژانس‌های اطلاعاتی را هدف قرار می‌دهد.

Tactix Delta

ساعت جدید گارمین قابلیت‌های ویژه‌ی متعددی دارد که آن را برای دسته‌بندی خاصی از بازار مناسب می‌کند. به‌عنوان مثال، می‌توان به حالت دومکانه اشاره کرد که دو سیستم مختصات را در صفحه‌نمایش به کاربر نشان می‌دهد. گارمین در ساعت جدید خود فعالیت‌های تاکتیکال نظامی را نیز در تنظیمات پروفایل ارائه می‌کند و حالتی به‌‌‌نام Jumpmaster دارد که در پرش‌های نظامی به‌کمک کاربر می‌آید. با استفاده از این حالت، می‌توان ارتفاع مناسب را برای پرش انتخاب کرد و پس از پریدن نیز، مسیر مناسب برای فرود بدون نقص نشان داده می‌شود. ساعت هوشمند دلتا با اطلاعات نقشه‌های توپوگرافی عرضه می‌شود و قابلیت‌هایی همچون ارتفاع‌سنج مبتنی‌بر فشار و قطب‌نما و پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای مسیریابی بین‌المللی (GNSS) دارد.

گارمین در ساعت هوشمند جدیدش علاوه‌بر قابلیت‌های تاکتیکال، امکاناتی ارائه می‌کند که ایت گجت هوشمند را بیش‌ازپیش برای کاربر جذاب خواهد کرد. به‌عنوان مثال، باتری تاکتیکس دلتا در حالت استفاده به‌عنوان ساعت هوشمند، ۲۱ روز شارژدهی ارائه می‌کند که درحالت ذخیره‌ی باتری، این زمان به ۸۰ روز می‌رسد. از قابلیت‌های خاص دیگر می‌توان به امکان ذخیره‌سازی دوهزار قطعه موسیقی در حافظه‌ی ذخیره‌سازی و پشتیبانی از راهکار پرداختی Garmin Pay اشاره کرد. نمایشگر تاکتیکس دلتا نیز بزرگ‌ترین نمایشگری محسوب می‌شود که تاکنون در ساعت‌های هوشمند گارمین استفاده شده است.

Tactix Delta

ساعت هوشمند tactix Delta به قابلیت‌های ردگیری فعالیت مرسوم مجهز است که از میان آن‌ها می‌توان به ردگیری و کنترل تنفس، ضربان قلب، نشانگر انرژی، تمرینات متحرک و قابلیت‌های اختصاصی PacePro گارمین اشاره کرد. قابلیت اخیر به کاربر امکان می‌دهد تفاوت سرعت دویدن هدف و سرعت کنونی را به‌صورت زنده مشاهده کند. به‌علاوه، نقشه‌های دوهزار پیست اسکی و ۴۱ هزار زمین گلف در سرتاسر جهان نیز در ساعت دلتا وجود دارد. ساعت گارمین تاکتیکس دلتا با قیمت ۸۹۹/۹۹ دلار و تنها در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات