هواوی واچ GT 2 با حاشیه کوچک‌تر و باتری بزرگ‌تر رویت شد

سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به احتمال فراوان، ۱۹ سپتامبر از سری جدید ساعت هوشمند خود با نام هواوی واچ جی‌تی 2 در کنار میت 30 رونمایی می‌کند.
تبلیغات

هواوی واچ جی‌تی، اکتبر گذشته برای اولین‌بار با سری میت ۲۰ رونمایی شد و به نظر می‌رسد امسال شاهد عرضه‌ی دیگر اعضای این سری توسط هواوی باشیم. اگر غول چینی این هفته مراسم جداگانه‌ای در نمایشگاه ایفا برگزار نکند، به احتمال فراوان در روز رونمایی از گوشی میت ۳۰ یعنی ۱۹ سپتامبر شاهد رونمایی از سری جدید این ساعت نیز خواهیم بود.

هواوی واچ جی تی

هواوی واچ جی‌تی ۲ را در رندرهای مطبوعاتی رسمی مشاهده می‌کنید که در مقایسه با نسل قبلی پیشرفت‌ها و بهبودهای جزیی به خود دیده است. ساعت هوشمند جدید هواوی دارای حاشیه‌های باریکتر، صفحه‌نمایش بزرگتر، ضخامت کمتر و نهایتا جمع‌وجورتر است. باتری نیز از ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت در مدل قبلی به ۴۴۵ میلی‌آمپرساعت ارتقاء یافته است. هواوی واچ جی‌تی ۲ از یک میکروفون و بلندگو بهره‌مند است؛ این بدان معنا است که کاربران قادر به برقراری تماس مستقیم با آن هستند. همین عامل باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر این موضوع به‌وجود آید که قرار باشد نسخه‌ای با قابلیت اتصال سلولار نیز عرضه شود.

هواوی واچ جی تی

ماژول جی‌پی‌اس به همراه کنترل‌کننده‌ی ضربان قلب به‌صورت یکپارچه با دستگاه طراحی شده است. همان‌طور که از تصاویر مشخص است، کاربران می‌توانند از میان دو نوع مختلف انتخاب کنند. هواوی واچ جی‌تی اسپرت در رنگ تمام مشکی به همراه بند اسپرت لاستیکی و هواوی واچ جی‌تی کلاسیک در رنگ نقره‌ای/ مشکی و با بند چرم قهوه‌ای عرضه می‌شود. هردو این ساعت‌ها از پلتفرم پوشیدنی هواوی استفاده می‌کنند و خبری از Wear OS گوگل نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات