ساعت هوشمند جدید کاسیو از نمایشگر دوگانه و قابلیت ردیابی آفلاین GPS بهره می‌برد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند جدید کاسیو به نام WSD-F30 که روز چهارشنبه در ایفا ۲۰۱۸ معرفی شد، به‌صورت آفلاین قادر به نمایش نقشه‌های رنگی و ردیابی جی‌پی‌اس است.
تبلیغات

کاسیو روز گذشته در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از ساعت هوشمند جدیدی بر پایه‌ی پلتفرم Wear OS گوگل رونمایی کرد. WSD-F30، ساعت جدید این شرکت که به‌صورت اختصاصی برای فعالیت‌های در فضای باز طراحی شده، در رنگ‌های آبی، مشکی و نارنجی عرضه می‌شود. این ساعت از نمایشگر ۱.۲ اینچی دولایه با یک LCD تک‌رنگ (مونوکروم) و یک نمایشگر OLED رنگی با دقت تصویر ۳۹۰ × ۳۹۰ پیکسل بهره می‌گیرد. ساعت جدید Casio تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و تا منفی ۱۰ درجه‌ی سلسیوس نیز در مقابل حرارت مقاومت می‌کند.

بزرگ‌ترین ویژگی WSD-F30 حالت پیوسته (Extend Mode) است که امکان استفاده از نقشه‌های رنگی آفلاین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قابلیت همچنین ردیابی آفلاین جی‌پی‌اس را برای ۸ ساعت استفاده‌ی مداوم در روز به‌مدت سه‌روز فراهم می‌کند. در حین استفاده از حالت پیوسته، زمان و تاریخ تنها روی نمایشگر مونوکروم نمایش داده می‌شوند و نقشه‌های رنگی نیز تنها زمانی قابل مشاهده هستند که دکمه‌ی مخصوص آن‌ها فشرده شود. حالت پیوسته همچنین مجهز به حالت آماده به‌کاری است که کاربر می‌تواند به‌منظور ذخیره‌ی عمر باتری، به‌زمان‌بندی برنامه‌های خود بپردازد.

Casio WSD-F30

نمایشگر دولایه این امکان را فراهم می‌آورد که نقشه‌ها با جزئیات بیشتر روی نمایشگر رنگی OLED نمایش داده شوند. علاوه‌بر این، نمایشگر مونوکروم به جز زمان، جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد و کاربر می‌تواند به‌وسیله‌ی آن، جهت قطب‌نما، فشار هوا و ارتفاع را نیز مشاهده کند. همچنین حالت چند ساعته تضمین می‌دهد که کاربر با خاموش کردن اتصال گوشی هوشمند، جی‌پی‌اس و نمایشگر رنگی و صرفا تکیه بر نمایشگر مونوکروم، قادر به ذخیره‌ی باتری باشد. این ویژگی می‌تواند عمر باتری را تا نزدیک به یک ماه افزایش دهد.

قاب ساعت جدید کاسیو ۳.۹ میلی‌متر باریک‌تر و ۰.۴ میلی‌متر نازک‌تر از WSD-F20، ساعت هوشمند پیشین این شرکت است. این ساعت از بدنه‌ای با حاشیه‌ی فرآوری‌شده با نانو بهره می‌گیرد و صاحب یک واچ فیس جدید به‌ نام «فرانتیر» نیز است. WSD-F30 از هر دو اتصال بلوتوث و وای‌فای  پشتیبانی می‌کند و در استفاده‌ی معمولی نزدیک به یک‌ روز و نیم دوام می‌آورد. از قیمت و تاریخ عرضه‌ی این ساعت هنوز اطلاعی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات