ال جی ساعت هوشمند بعدی خود را با نام تجاری LG Watch Libre عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی ساعت هوشمند بعدی خود را با نام تجاری LG Watch Libre به زودی رونمایی و به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

پیش از این، بر اساس فهرست‌های جداگانه‌ی FCC، مشخص شده بود که ال جی قصد دارد دو ساعت هوشمند جدید به بازار عرضه کند. البته خبری درباره‌ی نام تجاری آنها منتشر نشد. ظاهرا بر اساس خبرهای جدید، نام تجاری یکی از ساعت‌های هوشمند ال جی مشخص شده است.

کمی به عقب برگردیم، در تاریخ ۱۲ ژوئن (‌۲۲ خرداد)، LG نام تجاری جدید «Libre» در کره جنوبی به ثبت رساند که مربوط به ساعت‌ هوشمند ال جی است. واژه‌ی Libre در زبان اسپانیایی به معنی آزادی است و قرار است این نام برای ساعت‌های هوشمند اسپورت ال‌ جی که منتظر رونمایی آنها هستیم، به کار برده شود. پیش از این نیز در اواسط خردادماه، ساعت هوشمند جدید ال جی در FCC رؤیت شد. این ساعت هوشمند با کد نام LM-W319 قرار است با طراحی و ساخت بادوامی به بازار عرضه شود؛ لذا کاربران از استحکام و دوام ساعت هوشمند خود مطمئن خواهند بود و به‌راحتی و با خیال راحت می‌توانند از ساعت خود استفاده کنند. علاوه بر استحکام و دوام، ساعت‌ هوشمند اسپورت ال جی از شبکه‌ی LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد که موجب رضایت بیشتر کاربران خواهد شد.

ساعت هوشمند الجی

هنوز نمی‌توانیم به‌درستی بگوییم چرا ال جی نام تجاری Libre را برای ساعت‌های هوشمند اسپورت خود برگزیده است. ولی می‌توانیم حدس بزنیم که ال جی در کنار نام تجاری Libre، از کلمه‌ی Watch نیز استفاده خواهد کرد. این شرکت کره‌ای در محصولات پوشیدنی قبلی خود در کنار نام تجاری، واژه‌ی Watch را به کار برده است و بعدی نیست همین رویه را در پیش بگیرد. اگر ال جی بر طبق روال قبل، ساعت هوشمند خود را نام‌گذاری کند، انتظار داریم نام تجاری ساعت هوشمند بعدی ال جی، LG Watch Libre باشد. 

در نهایت، باید بگوییم هنوز زمان معرفی رسمی ساعت هوشمند جدید ال جی مشخص نشده است. البته همان‌طور که پیش از این گفته شد، ال جی ساعت هوشمند هیبریدی LG Watch Timepiece را با Wear OS عرضه می‌کند. از آنجایی که نام این ساعت هوشمند در فهرست FCC‌ رویت شده است، جای تعجب ندارد اگر اطلاعیه‌ی رسمی رونمایی ساعت هوشمند جدید را ماه آینده رویت کنیم. قطعا بعد از رونمایی محصول خیلی زود به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات