کاسیو ساعت هوشمند تولید می‌کند

جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
کاسیو نامی آشنا برای علاقمندان ساعت‌های اسپورت است. بسیاری از ورزش‌کاران و افراد علاقمند به ساعت‌های کامپیوتری، از قدیم تنها به یک برند اعتماد دارند و آن کاسیوِ ژاپنی است. حال این کمپانی نیز به دنبال تولید ساعت‌هوشمند است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ساعت‌های هوشمند بازار ساعت‌های عادی را تحت‌فشار قرار داده‌اند و حتی کمپانی‌های مطرح تولیدکننده‌ی ساعت‌های کلاسیک نیز مجبور به طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند شده‌اند. در همین راستا کاسیو در تلاش برای ساخت ساعت‌هوشمند خود است. البته پیش از این هم کاسیو ساعت‌های نیمه‌‌هوشمندی را وارد بازار کرده بود که از طریق بلوتوث به تلفن‌هوشمند متصل شده و امکانات محدودی را در مقایسه با ساعت‌های هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌دادند. اما ظاهراً حالا این کمپانی ژاپنی در تلاش است تا یک ساعت‌هوشمند تمام عیار را روانه‌ی بازار کند.

وال‌استریت ژورنال گزارش کرده که کاسیو در تلاش است تا ساعت هوشمندی را بسازد که موارد بیشتر از زمان را به کاربر ارائه کند.

ساعت‌های کاسیو از نظر دوام و سهولت استفاده عالی هستند و حالا اگر همین فاکتور در کنار هوشمند بودن ساعت قرار گیرد، محصول نهایی کاملاً رقابتی خواهد بود.

در گزارش وال استریت ژورنال آمده که طراحی ساعت‌های هوشمند از چند سال پیش در کاسیو کلید خورده و انتظار داریم در ماه مارچ سال آینده‌ میلادی (اسفند ۹۴) با قیمت حدود ۴۰۰ دلار راهی بازار شود. ظاهراً کاسیو قصد دارد تا ۸۰ میلیون دلار از بابت فروش تلفن‌های هوشمند، درآمد کسب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات