لویی ویتون ساعت هوشمند ۳۰۰۰ دلاری معرفی کرد

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لویی ویتون از ساعت هوشمند Tambour Horizon رونمایی کرد. این ساعت با همکاری گوگل و کوالکام ساخته شده است.
تبلیغات

لویی ویتون هم به جمع تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند پیوست؛ این شرکت فرانسوی که بیش از ۱۶۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد، روز گذشته از اولین ساعت هوشمند خود با نام Tambour Horizon رونمایی کرد. این ساعت مثل اکثر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۰۰ استفاده می‌کند. ساعت هوشمند لویی ویتون، بدنه‌ای گرد با قطر ۴۲ میلی‌متر و ضخامت ۱۲.۵ میلی‌متر دارد؛ روی این بدنه، یک نمایشگر ۱.۲ اینچی امولد با دقت ۳۹۰×۳۹۰ پیکسل تعبیه شده است.

Tambour Horizon دارای ۵۲۱ مگابایت رم در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. ظاهرا شرکت فرانسوی اهمیت زیادی برای سلامت کاربرانش قایل نیست؛ چراکه در این ساعت، هیچ‌گونه حسگری برای سنجش ضربان قلب وجود ندارد.

لویی ویتون

ساعت هوشمند لویی ویتون به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ور نسخه‌ی ۲.۰ استفاده می‌کند که به پوسته‌های ساعت انحصاری این شرکت مزین شده است. لویی ویتون تعدادی برنامه‌ی خاص مثل My Flight و City Guide هم در این ساعت نصب کرده است که اولی برای پیدا کردن فرودگاه و دومی برای پیدا کردن اینترنت رایگان در سطح شهر استفاده می‌شود.

ساعت هوشمند Tambour Horizon در سه رنگ خاکستری، مشکی و قهوه‌ای و با ۶۰ نوع بند مختلف عرضه می‌شود؛ از این تعداد، ۳۰ بند برای آقایان و ۳۰ بند برای بانوان طراحی شده است. رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای، ۲۴۵۰ دلار و رنگ مشکی، قیمتی معادل ۲۹۰۰ دلار دارد.

لویی ویتون
لویی ویتون
لویی ویتون
لویی ویتون

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند لوکس و گران‌قیمت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات