تگ هویر از ساعت هوشمند Connected Modular 45 مبتنی بر اندروید ور رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سوئیسی Tag Heuer و اینتل به‌طور رسمی از ساعت هوشمند Connected Modular 45 مبتنی بر اندروید ور رونمایی کردند.
تبلیغات

کمپانی سوئیسی تگ هویر که در زمینه‌ی تولید ساعت‌های هوشمند لوکس فعالیت می‌کند، به‌صورت رسمی از ساعت هوشمند جدید خود با نام Connected Modular 45 که با همکاری اینتل توسعه داده است، رونمایی کرد. این ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور است و ویژگی‌های ساعت‌های مکانیکی را با ساعت هوشمند ترکیب کرده است. Connected Modular 45 از پردازنده‌ی اتم Z34XX اینتل بهره می‌برد و سیستم عامل آن اندروید ور ۲.۰ است. کمپانی سوئیس تأیید کرده که از روز سه‌شنبه، ۲۴ اسفندماه عرضه‌ی این ساعت به بازار را با برچسب قیمت ۱۶۰۰ دلاری آغاز کرده است.

ساعت هوشمند جدید تگ هویر را می‌توان در ۵۴ نسخه خریداری کرد که ۱۱ نسخه از این مجموعه، در فروشگاه‌های ساعت و همچنین وب‌سایت تگ هویر در دسترس هستند. ۴۵ نسخه‌ی دیگر بنا بر درخواست مشتری آماده خواهند شد و در اختیار وی قرار خواهند گرفت. تفاوت عمده‌ی این ۵۴ نسخه در تنوع بندها، قفل‌ها و همچنین ویژگی‌های ظاهری است و از نظر مشخصات فنی همگی از کامپوننت‌های یکسانی بهره می‌برند. Connected Mpdular 45 از وجود ۳۰ واچ فیس بهره می‌برد که می‌توان آن‌ها را در ترکیب‌های مختلفی استفاده کرد. این ساعت هوشمند را می‌توان در حالت مکانیکی ساده یا Tag Heuer 02T Tourbillon Chronograph نیز مورد استفاده قرار داد.

از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر این ساعت هوشمند باید به بهره‌گیری از نمایشگر امولد ۱.۳۹ اینچی با قابلیت لمسی، پوشش نمایشگر یاقوت کبود و قاب تیتانیومی اشاره کرد. حافظه‌ی در نظر گرفته‌شده برای این ساعت هوشمند ۴ گیگابایت است و می‌توان با آن تا عمق ۳۰ متری آب پایین رفت. تگ هویر اطلاعاتی در خصوص ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ارائه نکرده است ؛ ولیمدعی شده که با استفاده از این ساعت می‌توان بیش از یک روز بدون نیاز به شارژ سپری کرد. اینتل همچنین در حال کار روی سیستم هوش مصنوعی است که در آینده‌ی نزدیک به‌عنوان دستیار این ساعت عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه سیستم عامل این ساعت هوشمند اندروید ور ۲.۰ است، به‌صورت خودکار از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. به گفته اینتل، دستیاری که این کمپانی در حال توسعه آن است، می‌تواند سؤالات پیچیده را بدون اطلاع از نام و جنسیت اشخاص متوجه شود. دستیار صوتی هوشمند اینتل علاوه بر Connected Modular 45 در سایر گجت‌های هوشمند تگ هویر و همچنین شرکای آن نظیر Oakley نیز قابل استفاده خواهد بود.

نظر شما در مورد Connected Modular 45 تگ هویر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات