ال‌جی با G Watch درصدد پیوند آرزوهای کودکی ما با واقعیات است

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
بازار گجت‌های پوشیدنی و مخصوصاً ساعت‌های هوشمند در سال جاری میزبان محصولات جالب توجهی خواهد بود. ال‌جی یکی از کمپانی‌هایی است که بی سر و صدا محصول خود را توسعه داده است. جی‌واچ اولین ساعت‌هوشمندی خواهد بود که با بهره‌گیری از نسخه‌ی مخصوص گجت‌های پوشیدنی اندروید، Android Wear روانه‌ی بازار خواهد شد. ال‌جی برای معرفی محصول خود از هیچ کوششی فروگذار نبوده و حتی از چندین شخصیت سینمایی، چون خواهر زاده‌ی کاراگاه گجت نام آشنا، Penny نیز بهره برده است.
تبلیغات

ال‌جی درصدد بهره‌گیری از کمپین تبلیغاتی عظیمی برای معرفی محصولات خود است. این کمپانی با تکیه بر مشخصات فنی و مهم‌تر از همه نسخه‌ی مخصوص اندروید برای گجت‌های پوشیدنی درپی تبدیل شدن به قوی‌ترین بازیگر عرصه‌ی ساعت‌های‌هوشمند در اکوسیستم اندروید است. همانطور که می‌دانید سامسونگ با معرفی گیر۲، بار سفر را به سیستم‌عامل تایزن بست، حال آنکه شنیده‌ها حکایت از مهاجرت گلکسی گیر نیز به سیستم‌عامل تایزن دارند. به پشتوانه‌ی استفاده از اکوسیستم اندروید و همچنین بهره‌گیری از شخصیت‌های نام آشنای سینمایی همچون Captain Kirk و Michael Knight در پی پیوند داده آرزوهای کودکی نسل ما با واقعیت است.

GWatchInt

براساس شنید‌ه‌ها ساعت‌هوشمند ال‌جی یا همان جی‌واچ با صفحه‌ی نمایش 1.65 اینچی، 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. از جمله‌ی ویژگی‌هایی که باب میل بسیاری از کاربران خواهد بود، امکان مشاهده‌ی اطلاعات بصورت دائم روی صفحه‌ی نمایش است. همچنین می‌توان با بر زبان راندن اصطلاح OK Google، در سریع‌ترین زمان ممکن به جستجوی گوگل دسترسی پیدا کرد.

برای مشاهده‌ی جی‌واچ باید در انتظار معرفی آن در مراسم 6 خرداد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات