تلفن LG G3 به همراه ساعت‌هوشمند G Watch در ۶ خرداد ماه رونمایی می‌شوند

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی در جلسه ارائه گزارش مالی این شرکت اعلام کرد که پرچمدار امسال ال‌جی تا چند هفته آینده روانه بازار خواهد شد. در همین راستا، این کمپانی امروز دعوتنامه مراسم رونمایی از محصولات خود را به دست رسانه‌های مختلف رسانده است و تاریخ مراسم را ۲۷ می یا ۶ خردادماه تعیین کرده است.
تبلیغات

پرچمدار جدید ال‌جی که انتظار می‌رود با نام LG G3 روانه بازار شود. قرار است در ۶ شهر مختلف دنیا شامل سان‌فرانسیسکو،‌ نیویورک، سئول، لندن، سنگاپور و استانبول و طی دو روز رونمایی شود.

ال‌جی بر روی دعوتنامه این رویداد عبارت «To be simple is to be Great» را درج کرده است و حرف G از کلمه Great را برجسته نموده تا به سری G این شرکت اشاره شود. این بدین معناست که در این رویداد حداقل شاهد یک محصول از سری G خواهیم بود.

انتظار می‌رود ال‌جی علاوه بر G3، از ساعت‌هوشمند جدید خود که با نام G Watch در رویداد سیستم‌عامل Android Wear معرفی شد،‌ رونمایی کند و این ساعت را به همراه پرچمدار جدید خود روانه بازار نماید.

از جمله مشخصات فنی منتسب به تلفن G3 ال‌جی می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره کرد. گفته می‌شود این تلفن از پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon 801، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسل و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات