تعویض باتری ویژن پرو فقط با خاموش‌کردن دستگاه امکان‌پذیر است

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
هدست اپل ویژن پرو / Apple Vision Pro از نمای نیم رخ عکس واقعی
برخلاف انتظارات، تعویض باتری ویژن پرو نیازمند ریستارت‌کردن این هدست است.
تبلیغات

با‌توجه‌به نزدیک‌شدن عرضه‌ی ویژن پرو توجه‌های بسیاری به این محصول جدید اپل جلب شده است. کارشناسان به برخی از نکات منفی ویژن پرو اشاره کرده‌اند و عمده‌ی این نکات به باتری مربوط هستند.

اپل می‌گوید عمر باتری ویژن پرو به‌طور‌کلی ۲ ساعت و برای پخش ویدئو ۲٫۵ ساعت است. برای ادامه‌ی کار پس از ۲ ساعت یا باید هدست را مستقیماً به پریز برق بزنید یا باتری‌پک ۲۰۰ دلاری اضافه بخرید. به‌گزارش Daring Fireball، برای تعویض باتری باید ویژن پرو را خاموش کرد.

باتری‌پک خارجی ویژن‌ پرو یک کانکتور اختصاصی برای اتصال به هدست و یک درگاه USB-C برای شارژ از طریق آداپتور سیمی ۳۰ واتی دارد. کانکتور اختصاصی با چرخاندن یک‌چهارم دور به ویژن پرو متصل می‌شود و محکم سر جایش می‌ایستد.

هدست واقعیت مجازی اپل باتری داخلی ندارد. وقتی کابل شارژ قطع می‌شود، ویژن پرو بلافاصله خاموش خواهد شد؛ بنابراین، برای تعویض باتری نیاز است تا دستگاه را مجدداً راه‌اندازی کرد.

قبل از رونمایی شایعه شده بود که ویژن پرو باتری داخلی کوچکی دارد که آن را برای مدت کوتاهی که باتری تعویض می‌شود، روشن نگه می‌دارد؛ اما انگار اپل خاموش‌شدن ویژن پرو هنگام تعویض باتری را مشکل بزرگی ندیده است تا برایش تدبیری بیندیشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات