اپل کیت توسعه ویژن پرو را با یک شرط عجیب عرضه کرد!

سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مرد جوان ریشی خندان با هدست اپل ویژن پرو
اپل اعلام کرد کیت توسعه‌ی هدست ویژن پرو را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد و آزمایشگاه‌های ویژه‌ای در چند شهر ازجمله لندن و شانگهای باز می‌کند.
تبلیغات

اپل در بیانیه‌ای می‌گوید توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند برای دریافت هدست ویژن پرو درخواست ثبت کنند. کیت توسعه‌ی ویژن پرو افزون‌بر هدست شامل فایل راهنمای راه‌اندازی دستگاه، درخواست پشتیبانی در سطح کدنویسی و درخواست پذیرش توسط متخصصان اپل است. در جلسه با متخصصان اپل، توسعه‌دهنده می‌‌تواند سؤالاتی درباره‌ی طراحی و توسعه‌ی اپلیکیشن برای سیستم‌عامل visionOS بپرسد.

از نظر اپل درخواست‌هایی اولویت بالاتر دارند که شامل توسعه‌ی اپلیکیشن جدیدی با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و توانایی‌های visionOS باشند. بدین ترتیب نتفلیکس در اولویت‌های بالا نخواهد بود؛ چون طبق شایعات جدید، این شرکت می‌خواهد نسخه‌ی اصلاح‌نشده‌ی اپلیکیشن آیپد را برای visionOS منتشر کند.

اپل می‌گوید کیت‌های توسعه‌دهنده باید در صورت درخواست به این شرکت بازگردانده شوند. به‌طور واضح مشخص نیست که اپل چرا چنین شرطی گذاشته است؛ اما پیش‌تر شرایط مشابهی را برای مک مینی نیز دیده بودیم. اپل قصد دارد آزمایشگاه مخصوص توسعه‌دهندگان ویژن پرو را در کوپرتینو، لندن، مونیخ، شانگهای، سنگاپور و توکیو باز کند.

اپل در تلاش است اجرای اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را روی ویژن پرو ساده‌تر کند. در همین راستا تمامی اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به تلاش توسعه‌دهندگان، برای ویژن پرو پورت می‌شوند؛ بااین‌حال توسعه‌دهندگان می‌توانند بعداً اپلیکیشن‌ها را بهینه‌تر کنند.

اپل ویژن پرو اوایل سال آینده‌ی میلادی با قیمت ۳٬۴۹۹ دلار روانه‌ی بازار آمریکا می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات