عینک واقعیت‌مجازی هواوی ویژن با پنل microOLED و وضوح دوچشمی 1080p معرفی شد

سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی عینک هوشمند واقعیت مجازی Vision VR را معرفی کرد. این محصول از وضوح دوچشمی 1080p و نمایشگر microOLED بهره می‌بردو و روشنایی آن به ۴۸۰ نیت می‌رسد.
تبلیغات

هواوی در رویداد جهانی VR Industry ۲۰۲۲ از عینک هوشمند واقعیت مجازی خود موسوم به Vision VR Glass رونمایی کرد. هی گنگ، مدیرعامل هواوی Divice BG اولین عینک هوشمند این برند را به‌نمایش گذاشت. این محصول از ویژگی‌های جذاب و عملکردهای جالبی بهره می‌برد و محصولی شایسته در حوزه‌ی واقعیت مجازی است.

عینک هوشمند واقعیت مجازی هواوی ویژن، از صفحه‌نمایش microOLED بهره می‌برد که شبیه یک نمایشگر مجازی ۱۲۰ اینچی است. به‌نوشته‌ی Gizmochina، وضوح دوچشمی این نمایشگرها 1080p و حداکثر سطح روشنایی آن‌ها ۴۸۰ نیت است و ۹۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این دستگاه همچنین گواهی ایمنی چشم دربرابر نور آبی (TUV) دارد و قاب آن از بافت و ظاهر مات بهره می‌برد. در لبه‌ی سمت چپ این عینک واقعیت مجازی درگاه اتصال به دستگاه‌های دیگر و همچنین سیستم بلندگوی بسیار کوچکی وجود دارد.

عینک واقعیت مجازی هواوی ویژن

عینک هوشمند هواوی Vision VR از تنظیم نزدیک‌بینی تا ۵۰۰ درجه پشتیبانی می‌کند. این محصول از پردازنده‌ی محلی یا ذخیره‌سازی داخلی بهره نمی‌برد و از اتصال دستگاه‌های ذخیره‌سازی اکسترنال قابل‌حمل نیز پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌حال می‌توان این عینک هوشمند را به یک گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه‌ی شخصی متصل کرد و به‌همین دلیل عمر باتری آن به عمر آن دستگاه بستگی خواهد داشت.

هواوی هنوز جزئیاتی درمورد قیمت عینک واقعیت‌ مجازی ویژن منتشر نکرده اما پیش‌سفارش آن آغاز شده است. این محصول از اواخر ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات