محیط مجازی Space Tycoon سامسونگ با هدف ارائه تجربه متاورس و واقعیت مجازی معرفی شد

پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از فضای مجازی جدیدی موسوم به Space Tycoon رونمایی کرده است که به افراد اجازه می‌دهد به محصولات این شرکت دسترسی داشته باشند، با آن‌ها دستگاه‌های جدید بسازند و با یکدیگر در تعامل باشند.
تبلیغات

واقعیت مجازی اغلب به‌عنوان مرز آینده‌ی فناوری همراه درنظر گرفته می‌شود. بیشتر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی تلاش‌هایی برای ورود به این حوزه انجام داده‌اند و محصولات واقعیت مجازی خود را به‌منظور بهره‌ گرفتن از ظرفیت‌های بزرگ این بازار عرضه می‌کنند.

اپل، گوگل و متا برخی از نام‌های بزرگی هستند که درحال بررسی فناوری واقعیت مجازی و چشم‌انداز آن هستند. سامسونگ نیز از مدتی قبل در این زمینه عقب مانده است اما این وضعیت امروز تغییر می‌کند. این شرکت در پستی رسمی از راه‌اندازی آزمایشی زمین بازی مجازی خود خبر داد. این پروژه که Space Tycoon نام دارد بر بستر پلتفرم‌ جهانی متاورس Roblox ساخته شده است.

به گزارش فون‌آرنا، سامسونگ از Space Tycoon به‌عنوان فضای مجازی یاد می‌کند که کاربران می‌توانند درآن ازطریق بسیاری محصولات سامسونگ، تجربیات خود را به‌اشتراک گذاشته و بازی کنند. زمین بازی همچنین به‌عنوان مکانی عمل می‌کند که کاربران غول فناوری کره‌ای بتوانند با محصولات آن بیشتر آشنا شده و با سایر افراد حاضر تعامل داشته باشند. علاوه‌براین کاربران می‌توانند تجربه‌ی کارهایی که واقعاً می‌توان در یک محیط واقعیت مجازی انجام داد را احساس کنند.

سامسونگ به‌طورخاص با Space Tycoon، مشتریان جوان را هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را به‌عنوان نسل بعدی کاربران آینده‌ی خود درنظر می‌گیرد. درحال‌حاضر بازیکنان می‌توانند منابعی را کشف کرده و محصولات مختلف سامسونگ را طراحی کنند و علاوه‌براین به‌روزرسانی‌های جالبی برای محصولات موجود ارائه دهند.

به‌عنوان مثال، آیا می‌خواهید از گلکسی زد فلیپ ۳ به‌عنوان اسکوتر استفاده کنید؟ در محیط بازی مجازی Space Tycoon می‌توانید چنین کارهایی انجام دهید. درحال‌حاضر بیش از ۲۰ محصول سامسونگ در فروشگاه درون‌بازی دردسترس است و به‌زودی شاهد ارائه‌ی محصولات جدیدتر در آن خواهیم بود.

سامسونگ فضای مجازی Space Tyvcoon را به ۱۴ زبان مختلف راه‌اندازی می‌کند و وعده داده است که با گذشت زمان، ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه خواهد کرد. این شرکت همچنین رویدادهای آنلاین را در وب‌سایت رسمی خود برگزار و از کمپین YouMake# برای تبلیغ Space Tycoon استفاده خواهد کرد.

برای دسترسی به Space Tycoon سامسونگ می‌توانید به پلتفرم Roblox مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات