احتمال عرضه هدست واقعیت مجازی Vive Flow اچ‌تی‌سی در هفته جاری

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود اچ‌تی‌سی عرضه هدست واقعیت مجازی Vive Flow خود را برای هفته جاری برنامه‌ریزی کرده است.
تبلیغات

به‌تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که از برنامه‌ریزی اچ‌تی‌سی برای عرضه هدست VR خبر می‌دهد. گفته می‌شود این شرکت روی دنیای مجازی مشابه متاورس نیز کار می‌کند.

طبق گزارش ورج، این دستگاه یک هدست واقعیت مجازی مستقل به نام Vive Flow است که به برخی بازی‌های کژوال دسترسی دارد. البته این هدست با کنترلر همراه نیست و از Oculus Quest 2 قدرت کمتری دارد. طبق اخبار منتشرشده، Vive Flow در رویداد ۱۴ اکتبر اچ‌تی‌سی معرفی خواهد شد؛ این اتفاق منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا اچ‌تی‌سی این رویداد را با شعار «Go with the Flow» تبلیغ می‌کند.

ظاهراً فضای متاورس اچ‌تی‌سی Viveport Verse نام دارد. بر اساس اطلاعات وب‌سایتی که در مورد این سرویس توضیحاتی ارائه کرده است، می‌توانید آواتار سه‌بعدی خود را در این متاورس بسازید و «رویدادهای مختلف» را کاوش کنید. این فضا همچنین دارای نمایشگاه NFT و محتوای تولیدشده توسط کاربر خواهد بود. به نظر می‌رسد برای بازدید از Vivepoint Verse نیازی به دستگاه VR ندارید. وب‌سایت مذکور می‌گوید این سرویس با دستگاه‌های رومیزی، لپ‌تاپ، تلفن‌های همراه، تبلت و هدست‌های VR سازگار خواهد بود.

در ادامه اسکرین‌شات‌های ثبت‌شده از Vivepoint Verse را مشاهده می‌کنید:

اسکرین شات سایت Viveport Verse
اسکرین شات سایت Viveport Verse
اسکرین شات سایت Viveport Verse
اسکرین شات سایت Viveport Verse

مشخص نیست فضای Viveport Verse چه تفاوتی با تجربه Vive Sync دارد. به نظر می‌رسد Viveport Verse می‌تواند یک سری دنیای مجازی با مدل‌های مختلف باشد؛ تقریبا شبیه Horizon World که در فیسبوک دیدیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات