HTC: تصاویر Vive Air صرفا هدستی مفهومی را نشان می‌دهند

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
HTC می‌گوید هدست واقعیت مجازی جدید Vive که اخیرا تصاویر آن فاش شده‌، صرفا طرح مفهومی است. این تصاویر هدستی را نشان می‌دهند که متمرکز بر تناسب اندام کاربر است و Vive Air نام دارد.
تبلیغات

اچ تی سی به‌تازگی به تصاویری که به هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت با تمرکز بر تناسب اندام نسبت داده شده بودند، واکنش نشان داده است. به گزارش ورج، اوایل این هفته تصاویر و جزئیات مربوط به هدستی که وایو ایر (HTC Vive Air) نام داشت از طریق یک وب‌سایت فاش شد. HTC می‌گوید این هدست مورد اشاره «صرفا یک طرح مفهومی» است.

HTC در اطلاعیه‌ای که برای UploadVR ارسال کرده است، می‌گوید: «هیجان‌انگیز است که می‌بینیم طرح مفهومی ما یعنی VIVE Air یکی از جوایز مسابقات طراحی iF را برده است. درحالی‌که صرفا یک طرح مفهومی است، زبان طراحی آن المان‌ها و منابع الهامی دارد که در دیگر محصولاتمان مشاهده خواهید کرد. ما دست روی دست نمی‌گذاریم. برنده شدن این جایزه اتفاقی عالی است؛ اما ما تجارتی داریم که باید مشغول فعالیت در آن شویم. امیدواریم که شما را در روزهای ۱۱ و ۱۲ می (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) در مراسم ViveCon ببینیم.»

قطعات هدست واقعیت مجازی HTC Vive Air طرح مفهومی

بیانیه‌ی مطبوعاتی HTC به‌طور کامل احتمال ساخت محصولاتی شبیه HTC Vive Air را منتفی نمی‌کند. به‌ نظر می‌رسد HTC به‌شدت در تلاش است جزئیات این زمینه را مبهم نگه دارد. این شرکت طی چند وقت اخیر اشاراتی به هدستی کرده است که می‌خواهد در ViveCon معرفی کند. تصاویر و اطلاعاتی که تاکنون فاش شده‌اند، نشان می‌دهند هدست جدید HTC به‌جای اینکه دستگاهی برای تناسب اندام کاربران عادی باشد، متمرکز بر سازمان‌ها است. ایده‌ی ساخت هدستی سبک و قابل‌ شست‌و‌شو برای انجام حرکت ورزشی بسیار عالی به‌ نظر می‌رسد. البته با در نظر گرفتن این حقیقت که کسب‌و‌کار مصرفی HTC دوران رکود را سپری می‌‌کند،‌ شاید تولید هدست این‌چنینی در حال حاضر چندان منطقی نباشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات