
گوگل ویژگی واقعیت افزوده جدیدی معرفی کرده که با آن کاربران میتوانند لوازم آرایشی، مانند رُژلب و سایهی چشم را از خانه امتحان کنند.
گوگل با همکاری مودیفیس و پرفکت کورپ، شرکتهای فعال در حوزهی توسعهی تکنولوژیهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای لوازم آرایشی، ویژگی جدیدی معرفی کرده که بهکمک آن میتوان لوازم آرایشی را از خانه امتحان کرد. این ویژگی جدید باعث میشود کاربران بهصورت آزمایشی بتوانند لوازم آرایشی خود را امتحان کنند و در زمانیکه گسترش ویروس کرونا به خطری جدی تبدیل شده، در خانه بمانند.
مقالهی مرتبط:
این ویژگی جدید به کاربران اجازه میدهد به محصولات لورئال، مک کازمتیک، بلک اوپال و شارلوت تیبری بهصورت مجازی دسترسی داشته باشند. اگر داخل اپلیکیشن گوگل یا کروم بگویید «Mac’s Powder Kiss lipsticks»، تجربهی جدید را بهصورت واقعیت مجازی کسب میکنید.
همچنین، این امکان وجود دارد که تمام رُژلبها و سایههای چشم این شرکتها را روی رنگ پوستهای مختلف یا حتی با دوربین روی صورت خودتان امتحان کنید.
شرکت مودیفیس این تکنولوژی را بسیار توسعه داده و دیگر آن چیزی نیست که چند سال پیش اولینبار نشان داده بود. گوگل برای تکمیل این ویژگی جدید پیشنهادهای اشخاص معروف را هم به کاربران ارائه میکند و میگوید این ویژگی را در آینده دراختیار شرکتهای بیشتری قرار میدهد.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.