پتنت اوپو به گوشی هوشمندی با زوم هیبریدی ۱۵ برابر اشاره می‌کند

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اوپو پنتنی ثبت کرده است که موضوع آن، گوشی هوشمند مجهز به دوربین پاپ-آپ با زوم هیبریدی ۱۵ برابر است.
تبلیغات

اوپو که در طول سال‌های گذشته سعی کرده است وارد بازار اروپا شود، در حال ‌توسعه‌ی یک سری فناوری‌های جدید در حوزه موبایل است. در یکی از جدیدترین پتنت‌های این شرکت که ‌توسط وب‌سایت LetsGoDigital منتشر شده است، گوشی هوشمندی دیده می‌شود که یک دوربین پاپ-آپ دارد و از زوم هیبریدی تا ۱۵ برابر پشتیبانی می‌کند.

پتنت دوربین پاپ آپ اوپو

اوپو قبلا گوشی هوشمندی با دوربین پاپ-آپ ساخته است که زوم ۱۰ برابری دارد؛ اما در پتنت جدید به ماژول دایره‌ای ناقص برای دوربین اشاره شده است. زمانی‌که دوربین فعال می‌شود این ماژول با چرخش از بالای گوشی بیرون می‌آید.  استفاده از این ویژگی باعث شده است که صفحه‌نمایش بدون هیچ بریدگی ساخته شود و کاربران، یک آن را کامل را مشاهده خواهند کرد. در ادامه تصاویری از مدل سه‌بعدی مشاهده می‌کنید که با توجه ‌به پتنت‌های اوپو ساخته شده‌اند.

گوشی اوپو با دوربین پاپ آپ
گوشی اوپو با دوربین پاپ آپ

این گوشی سه دوربین پشت خواهد داشت؛ یک دوربین تله‌فوتو، یک دوربین با زاویه دید باز و یک دوربین با زاویه دید بسیار باز که می‌توانند بزرگ‌نمایی هیبریدی تا ۱۵ برابر را پیش روی کاربران قرار دهند. انتظار می‌رود این گوشی با ترکیبی از شیشه و فلز ساخته شود. این احتمال هم وجود دارد که در ساخت آن از سرامیک استفاده شود.

شاید این گوشی امروز و در رویداد «INNO DAY» اوپو معرفی شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات