گوگل هدست جدید دی‌ دریم را با قیمت ۹۹ دلار معرفی کرد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در مراسم امشب خود، محصولات جدید سخت‌افزاری متنوعی معرفی کرد که یکی از این محصولات، هدست دی‌دریم جدید این شرکت است.
تبلیغات

گوگل امشب در کنار معرفی گوشی‌هایی مانند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، هدست واقعیت مجازی جدیدی از سری دی‌دریم معرفی کرد. گوگل سال گذشته دی‌دریم ویو را با قابلیت پشتیبانی از گوشی‌های مختلف رونمایی کرد. هدست جدید گوگل در سه رنگ مشکی، مرجانی و خاکستری وارد بازار خواهد شد. گوگل برای هدست جدید خود برچسب قیمت ۹۹ دلاری در نظر گرفته که ۲۰ دلار بیشتر از هدست سال گذشته‌‌ی این شرکت است.

دی‌دریم ویو

یکی از دلایل اصلی گران‌تر شدن هدست جدید گوگل، افزایش میدان دید در آن است. شایان ذکر است گوگل در این هدست جایگاهی برای کنترلر نیز در نظر گرفته است. بند مخصوص قرارگیری هدست روی سر، راحت‌تر از گذشته شده و خوشبختانه قابل برداشتن است. ابعاد این هدست ۶.۶ در ۴.۶ در ۳.۹ اینچ و وزن آن ۲۶۰ گرم است. علاوه بر پیکسل‌های جدید، گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس، نوت ۸، موتو زد، موتو زد ۲ و گوشی‌های نسل گذشته‌ی پیکسل از دی‌دریم پشتیبانی می‌کنند.

دی‌دریم ویو

کسانی که تا پایان سال در کشورهای آمریکا، انگلستان و کره اقدام به خرید این هدست‌ بکنند مجموعه‌ای از بازی‌های محبوب را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. این هدست از تاریخ ۱۴ اکتبر برای فروش آماده‌ی تحویل به خریداران است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات