ویدیو کامل کنفرانس BUILD 2019 مایکروسافت

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت شب گذشته به‌صورت رسمی رویداد BUILD را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد که در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل این کنفرانس را مشاهده کنید.
تبلیغات

کنفرانس بیلد هرساله و توسط مایکروسافت برای رونمایی، معرفی و آشنایی بیشتر توسعه‌دهندگان با ابزار‌های این شرکت برگزار می‌شود. شب گذشته نیز به‌صورت رسمی و با سخنرانی ساتیا نادلا و معرفی چندی از سرویس‌های جدید مایکروسافت، بیلد ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد. 

مدیرعامل مایکروسافت شب گذشته از اهداف این شرکت برای توسعه‌ی ابزار‌هایی سخن گفت تا هر برنامه‌نویس و مهندسی قادر به ساخت آرزو‌های خود باشد؛ جایی که پیش‌تر شعار Dream it, Build it, Live it را برای این کنفرانس و مسابقه‌ی پیرامون آن برگزیده بود. شب گذشته مایکروسافت ابزار‌های بسیار جذابی معرفی کرد که‌ می‌توان به مرورگر اج، قابلیت‌های جدید پلتفرم آژور، نسخه‌ی آنلاین ویژوال استودیو و پلتفرم Fluid برای انجام کارگروهی آنی روی پروژه‌های مختلف اشاره کرد.

کنفرانس بیلد یکی از جذاب‌ترین مراسم‌های دنیای فناوری برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان است. توصیه‌ می‌کنیم علاقه‌مندان ویدئو این کنفرانس و آشنایی با محصولات جدید مایکروسافت را از دست ندهند.

دانلود از آپارات

برای مطالعه‌ی تمام اخبار این رویداد، به صفحه‌ی کنفرانس بیلد مایکروسافت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات