پروژکتور جدید بنکیو، تصویر ۱۵۰ اینچ روی دیوار ایجاد می‌کند

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پروژکتور بنکیو X3100i
پروژکتور پرچمدار بنکیو با وضوح 4K HDR، گیمرها را با وعده‌ی ارائه‌ی محتوا در ابعاد بسیار بزرگ ۱۵۰ اینچی، وسوسه می‌کند.
تبلیغات

بنکیو پروژکتور گیمینگ پرچمدار جدیدی از سری X خود معرفی کرده است. این محصول که X3100i نام دارد به شما اجازه می‌دهد از بازی محبوبتان در ابعاد ۱۵۰ اینچ لذت ببرید. پروژکتور مذکور مشخصات فنی چشمگیری دارد و علاوه‌بر پشتیبانی از 4K و فناوری HDR، با سیستم نمایش با روشنایی بالا 4LED تا ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب پروژکتور بنکیو می‌توان به حالت مخصوص بازی، Android TV داخلی و صدای ۷٫۱ کاناله‌ با پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد. قیمت پروژکتو بنکیو ۲۳۹۹ دلار خواهد بود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، کیفیت تصویر در خط‌مقدم طراحی بنکیو X3100i قرار دارد و پشتیبانی از فناوری HDR و SSI Dynamic Black محتوا را با کیفیت بالا پخش می‌کند. بنکیو ادعا می‌کند این پروژکتور از آرایه‌ی 4LED بهره می‌برد و در نتیجه روشنایی بسیار بالا و رنگ‌های زنده و دقیقی ارائه می‌دهد. به‌ بیان دیگر سطح روشنایی این دستگاه به ۳۳۰۰ لومن می‌رسد.

قابلیت‌های گیمینگ BenQ X3100i نیز جذاب هستند. این پروژکتور مجموعه‌ای از حالت‌های بازی (RCG، SPG، FPS و RPG) ارائه می‌دهد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند بین آن‌ها جابه‌جا شوند. محصول مذکور همچنین از حالت خودکار برای کنسول‌ بازی بهره می‌برد.

پروژکتور بنکیو X3100i

بنکیو تلاش کرده تا مطمئن شود گیمرها هنگام استفاده از پروژکتور گیمینگ X3100i احساس کنند اجرای بازی روی این دستگاه نسبت‌ به اجرای بازی روی مانتیور مدرن، در سطح پایین‌تر قرار دارد. گفته می‌شود این محصول بازی‌ها را با وضوح 1080p با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و نرخ‌تأخیر بسیار پایین ۴ میلی‌ثانیه اجرا می‌کند. البته برای اجرای بازی‌ با وضوح 4K، نرخ نوسازی به ۶۰ هرتز کاهش می‌یابد و نرخ‌تأخیر نیز ۱۶ میلی‌ثانیه خواهد بود.

بنکیو همچنین CinematicSound را برای بهبود تجربه‌ی صوتی به پروژکتور گیمینگ جدیدش اضافه کرده است. این فناوری صدا را به‌صورت پویا برای ایجاد احساس حضور در فضای سه‌بعدی تنظیم می‌کند.

پروژکتور بنکیو X3100i

پروژکتور گیمینگ X3100i بنکیو می‌تواند صفحه‌نمایشی ۱۰۰ اینچی را از فاصله‌ی ۲٫۵ متری روی سطح موردنظر مثل دیوار پخش کند. ابعاد دستگاه نیز ۱۰٫۷ در ۱۰٫۲ در ۸٫۴ اینچ است که برای پروژکتور 4K مناسب به‌نظر می‌رسد.

قیمت پروژکتور X3100i بنکیو ۲۳۹۹ دلار است و انتظار می‌رود از ماه آینده روانه‌ی بازار شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات