تلویزیون‌های مینی LED پیشرفته روکو با قیمت منطقی و پنل ۱۲۰ هرتز از راه رسیدند

چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
بک دراپ تلوزیون روکو سری پرو
روکو تلویزیون‌های پرچم‌داری که قبلاً به‌صورت اولیه رونمایی کرده بود، با قیمت منطقی روانه‌ی بازار کرد.
تبلیغات

روکو (Roku) اولین‌بار تلویزیون‌های جدید سری پرو را در نمایشگاه CES امسال رونمایی کرد. اکنون این تلویزیون‌ها به‌فروش گذاشته شده‌اند و مشخصات کامل آن‌ها اعلام شده است.

تلویزیون‌های سری پرو از هوش مصنوعی برای تنظیم خودکار بهترین حالت تصویر و نور در هر صحنه براساس محتوای نمایش‌داده‌شده استفاده می‌کنند. این ویژگی که Smart Picture Max نام دارد درصورت نیاز، رنگ و وضوح و حرکت را اصلاح می‌کند. همچنین، نور صفحه به‌طور خودکار بسته به نور اتاق تنظیم می‌شود.

تلوزیون روکو سری پرو
تلوزیون روکو سری پرو

ویژگی برجسته‌‌ی سری پرو تلویزیون روکو نور پس‌زمینه‌ی مینی ال‌ای‌دی آن‌‌ها برای روشنایی و کنتراست بهتر است. این تلویزیون‌ها به پنل‌ LCD با استاندارد +HDR10 و Dolby Vision همراه با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز هستند. آن‌ها Wi-Fi 6 نیز دارند که هنگام پخش محتوای 4K مفید است.

تلوزیون‌های سری پرو از بلندگوهای Dolby Atmos بهره می‌برند و با بلندگوها و ساب‌ووفرها‌ی بی‌سیم و سیمی سازگارند. تمامی مدل‌های سری پرو بلوتوث برای اتصال هدفون‌های بی‌سیم، ریموت‌ کنترل با نور پس‌زمینه، باتری قابل‌شارژ با درگاه USB-C و دکمه‌ی میان‌بر جدید دارند. همچنین، دکمه‌ای کنار تلوزیون قرار دارد که با فشاردادن آن می‌توانید کنترل را پیدا کنید.

بک دراپ تلوزیون روکو سری پرو
ریموت کنترل تلوزیون روکو سری پرو

تلویزیون‌های روکو به‌زودی قابلیتی به نام Backdrops دریافت خواهند کرد که اساساً اسکرین‌سیور‌های فانتزی هستند و از کاتالوگ گسترده‌ای از آثار هنری محبوب یا ازطریق تصاویر آپلود‌شده انتخاب می‌شوند. برخی از مدل‌های تلویزیون سامسونگ قابلیتی مشابه دارند.

تلویزیون‌های سری پرو روکو اکنون در آمریکا برای خرید دردستر‌س‌اند. قیمت تلویزیون‌ ها از ۹۰۰ دلار برای مدل ۵۵ اینچی شروع می‌شود و به ۱٬۷۰۰ دلار برای نسخه‌ی بزرگ ۷۵ اینچی افزایش می‌یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات