تلویزیون ۱۴۴ هرتز 4K هواوی با دوربین هوش مصنوعی و قیمت بسیار منطقی رونمایی شد

چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون S5 هواوی
تلویزیون‌های سری Smart Screen S5 هواوی با ویژگی‌های جذاب مثل سیستم صوتی پیشرفته و پردازنده‌ی قدرتمند معرفی شدند.
تبلیغات

هواوی از جدیدترین تلویزیون‌ هوشمند خود با نام Smart Screen S5 رونمایی کرد. این محصول از تراشه‌ی داخلی قدرتمند HongHu بهره می‌برد و با ارائه‌ی قابلیت‌های جذابی مثل استریم 4K و دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی، گزینه‌ای ایدئال برای سرگرمی و استفاده‌ی خانوادگی محسوب می‌شود.

تلویزیون‌ هوشمند S5 هواوی در سه نسخه‌ی ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ عرضه می‌شود. تمامی مدل‌ها از وضوح 4K و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی خیره‌کننده‌ی ۹۸ درصدی بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های جذاب محصول می‌توان به نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز اشاره کرد که برای اجرای بازی بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.

قلب تپنده‌ی تلویزیون هواوی سری Smart Screen S5، تراشه‌ی هوش مصنوعی HongHu 868 است که شرکت چینی خودش آن را توسعه داده و از هشت هسته شامل هسته‌های A73 و A53 استفاده می‌کند.

تلویزیون S5 هواوی

تلویزیون‌های جدید هواوی ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند و چنین سخت‌افزاری باعث می‌شود نسبت‌به اکثر تلویزیون‌های هوشمند مجهز به تراشه‌های چهار هسته‌ای عملکرد روان و سریعی داشته باشند. این محصولات از سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 بهره می‌برند و از امکاناتی مثل وای‌فای دو بانده، USB 3.0 و درگاه‌ HDMI 2.1 با پشتیبانی از وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

دارندگان تلویزیون‌های سری S5 هواوی می‌توانند بدون نیاز به نصب یا اجرای مستقیم اپلیکیشن‌ها، محتوای مورد نظر خود را ازطریق پلتفرم‌های محبوب چینی مثل Bilibili ،Youku Video و Tencent Video با وضوح 4K استریم کنند. امکان اتصال تک‌ضربه‌ای و سریع این تلویزیون‌ها به گوشی‌ هواوی از طریق NFC وجود دارد که اشتراک‌گذاری محتوا را روی نمایشگر بزرگ بسیار آسان می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های S5 می‌توان به دوربین هوش مصنوعی اختصاصی با گشودگی دیافراگم f/2.0 اشاره کرد که امکان برقراری تماس‌های ویدیویی را فراهم می‌کند. قابلیت تشخیص‌ چهره نیز به کاربر اطمینان می‌دهد حتی هنگام حرکت در مقابل دوربین، همواره در مرکز تصویر بماند.

تلویزیون S5 هواوی

دوربین S5 ویژگی‌های دیگری مثل حالت کودک نیز دارد که به خانواده‌ها اجازه می‌دهد به مواردی مثل یادآوری وضعیت نشستن و فاصله‌ی مناسب از تلویزیون برای کودکان دسترسی داشته باشند. همچنین، قابلیت‌های سرگرمی مبتنی‌بر فناوری واقعیت افزوده، تجربه‌ای تعاملی را برای کاربران این تلویزیون به‌ارمغان می‌آورند.

طبق اطلاعات فروشگاه VMall، تلویزیون هواوی S5 از نظر ویژگی‌های صوتی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مدل ۷۵ اینچی به چهار اسپیکر با فناوری تقویت صدای مکالمه مجهز شده است و مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی از دو اسپیکر بهره می‌برند. این محصول همچنین از صدای استریو فراگیر و کنترل تطبیقی صدا پشتیبانی می‌کند.

طراحی تلویزیون هواوی S5 با بدنه‌ی فلزی یکپارچه و نمایشگر بدون حاشیه‌، بسیار زیبا و مدرن به‌نظر می‌رسد. این محصول به‌صورت پیش‌فرض از نرم‌افزار کنترل والدین، گزینه‌های متنوع سرگرمی ازجمله حالت بهبود اجرای بازی، قابلیت کارائوکه‌ی خانوادگی با آرشیو گسترده‌ای از موسیقی و ویژگی‌های تناسب اندام با فناوری تشخیص حرکات بدن بهره‌ می‌برد.

قیمت تلویزیون جدید هواوی Huawei Smart Screen S5 در کشور چین از ۴۸۴ دلار برای مدل ۵۵ اینچی شروع می‌شود. قیمت مدل ۶۵ اینچی و ۷۵ اینچی این محصول به‌ترتیب ۵۹۴ دلار و ۸۰۲ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات